A girl with books

13.1.14

Som veľmi rada, že vám po dlhokánskej dobe môžem ukázať trochu profesionálnejšie fotky než tu obvykle vidíte. Mám síce v pláne zaobstarať si nový objektív, no keď sa vám pokazí práčka a treba na ňu prispieť, tak sa vám zmenia priority (načo sú mi pekné fotky, keď oblečenie nie je vypraté) :D. Je to snáď prvýkrát čo som sa fotila v meste a je to sakramentský rozdiel ! Prezradila som Alex, ktorá je zároveň autorkou fotografií, akú mám približnú predstavu o outfite a ona už dotvorila zvyšok. Keďže som mala chuť na niečo pohodovejšie, vytvorili sme si imaginárnu postavu "študentky"....preto tie knihy a ikonické jabĺčka (áno, jedno som zjedla, aj keď sa váľalo po zemi...no a čo...nie som žiadna fajnovka :D). 

Ak by ste mali aj vy záujem o fotenie, môžete kontaktovať Alex na jej FB stránke, kde si môžete takisto prezrieť jej tvorbu alebo jej poslať mail na alexandrahraskova@gmail.com. :)

Photos by: Alexandra Hrašková Photo Fans

IMG_1025

IMG_1030

IMG_1033

IMG_1054

IMG_1083

IMG_1056

IMG_1057

IMG_1080

IMG_1133
sweater, coat - Zara
hat, jeans - H&M
bag - Asos
sneakers - Converse (store in Croatia)

You Might Also Like

20 comments

  1. Fotky sú naozaj krásne a strašne ti pristanú klobúky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. naozaj nádherné fotky Timi :) Ale bez teba by neboli také krásne a bez toho klobúčika tiež. Najlepšia je s tým jablčok, kde sediš na zemi :) super

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky, velmi pekne zladeny outfit, pristane ti to.

    http://blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau vyzerá to úžasne, najprv som si myslela že som sa ocitla na zahraničnom blogu !! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super outfit, nádherné fotky a ten klobúúúk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krasne fotky, pekny klobouk:)

    PS: Pripoj se do me giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dokonalé fotky! posledná je TOP ;)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Su look es realmente bonito!. ME encanta como lo ha combinado.
    Su estilo es realmente lindo. Asi que ha ganado una seguidora :D.

    Besos
    http://www.lifestylebyelebe.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No, klobúk dole :) Naozaj tie fotky su MEGA nádherné :) super aj s tými jablkami :) no proste stále si ich dookola pozerám :)
    BellesFleus

    OdpovedaťOdstrániť
  10. úplně neskutečně super fotky! a ten klobouk je ještě lepší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. love your coat!!! amazing look!

    giveaway in my blog ;)

    http://beharrean.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádherné fotky!!! Kvalitné fotky neskutočne blogu pridajú. Len tak ďalej.

    Nina
    http://every-land.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ou, to je super! A ty si riadna kráska! ♥
    A ja som nový fanúšik tvojho blogu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. super styling :) aj na ten sivy rolacik a to obocie :(

    OdpovedaťOdstrániť