Baroque Sweater

18.1.14

Ak by ste mali doplniť akékoľvek slovo pred "-holic", ktoré by to bolo? Chocoholic, shopaholic, workaholic či sleepaholic? Ja sa vyhlasujem za "sweaterholic-a a skirtholic-a". Na blogu publikujem rôznorodé outfity a snažím sa jednotlivé kúsky obmieňať, takže vy ako čitatelia nemá možnosť postrehnúť, ktorý druh oblečenia u mňa prevláda. Preto oficiálne vyhlasujem, že 70% mojej skrine zaberajú sukne a svetre, ktoré mám snáď v každej farbe, z niektorých mám dokonca aj tri kusy v rovnakej farbe, len strih sa líši. Tento s barokovou výšivkou si získal moju pozornosť rýchlosťou blesku. Skombinovala som ho s bielou úzkou sukňou a celkový look som zneutralizovala kabátikom v štýle military. 

IMG_2070

IMG_2112

baro

IMG_2104

IMG_2150

IMG_2156
sweater - SHEINSIDE
jacket, skirt, boots - ZARA
bag - ebay.co.uk

You Might Also Like

14 comments

  1. Nádherný outfit, super fotky :-)
    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kombinace svetru s úzkou sukní je super! a dokonalé boty :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V tomto outfite som ta tusim stretla minulu nedelu v Avione:)) Sveter ma hned ohuril,krasny je!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné..veľmi t to pristane. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekná kombinácia :) sveter aj sukňa sú super :)
    thevandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krasny outfit

    Ja som cukrikoholic a kabelkoholic


    Mas krasnu farbu vlasov

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Me encanta la chaqueta y como la has combinado!! es genial... :D :D

    Besos
    http://www.lifestylebyelebe.com/

    OdpovedaťOdstrániť