BEPON GIVEAWAY !!! 2 X 20 € !!! - ENDED

8.1.14

V spolupráci s BEPONOM vyhlasujem ďalšiu skvelú GIVEAWAY, v ktorej 2 výherci môžu vyhrať darčekovú poukážku v hodnote 20 € !!!

Stačí ak:

1. Lajnete BEPON na FB 
2. Lajknete ma na Bloggeri alebo FB
3. Zanecháte váš e-mail v komentári
(kto chce nech zdieľa túto Giveaway ďalej so svojimi známymi)

Bonusová otázka:
Aké pančušky nosíte najradšej? (telové, vzorované, bláznivo farebné, čierne, hrubšie, sťahovacie? :D...)

Výhercovia budú vyžrebovaní 15.1.2014 !

Giveaway platí len pre SR.

bepon


You Might Also Like

76 comments

  1. janehepburnn@gmail.com

    ja nosím najradšej čierne, šedé a hnedé. alebo vínové občas :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fedorkova.jana@gmail.com

    ja nosím najradšej čierne, hnedé a telové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. magdalena.skokanova@gmail.com

    všetky okrem výrazných farieb ako červená ružová žltá a podobne..:P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nkollega@gmail.com

    jednoduché černé a stahovací, protože jsem tlusťoch :D :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja nosím najradšej v zime k šatám čierne také teplejšie a na jar,keď ešte nie je také teplo na holé nohy telové :) Ale fakt telové,bledé,bohužial sa dajú zohnať menej a menej,všade ich majú hrozne tmavé :D
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. schwartzova.d@gmail.com
    teraz mam také čierne obdobie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. sabina.benova21121998@zoznam.sk
    čierne a hnedé jednoznačne :3 :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. janka.polaharova@gmail.com

    telové alebo čierne, občas aj s nejakým vzorom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. čierne :) tims.sobotova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujeme za ďalšiu giveaway, Timi ;) Osobne dávam prednosť čiernym pančuchám, min. 60den. Myslím, že čierne nepriehľadné pančuchy v kombinácii s čiernym high heelom spravia z takmer každej ženy dlhonohú gazelu. ;)
    kucharskamichaela@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. simonka108@azet.sk
    Najradšej čierne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. linkinzuzka@gmail.com

    Akékoľvek :) niekedy čierne, niekedy farebné a niekdy vzorované :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Čiernym sa snažím vyhýbať, no ak si dám cez jeseň/zimu sukňu, tak si ich oblečiem:) Ale najradšej mám také bledšie, telové alebo ešte aj hnedé:)
    michaela.masarovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj :) Ja nosím z Beponu najradšej červené silonky ale mám aj modré, hnedé a fialové ... nebránim sa farbám :) ale mám rada aj vzorované :) majustrnkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Likujem a najlepšie sa cítim v čiernych a to hlavne v zime :) pleťové sa mi hodia len na plesy, skúšku, do kanclu a radšej si počkám na holé nohy :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Rozhodne čierne a potom nejaké jemne vzorované. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. evi.oravcova@gmail.com

    Ja mam rada zaujimave, t.z. ked su pekne vzorovane, ked su pekne farebne, ale nie ked su vsetko dokopy - gýčové. v šatníku mam okrem tigrovanych, krajkovanych, karovanych, farebnych siloniek, vzorovane teple pančušky aby moje nôžky nezanikli
    E.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. kristofova.leni@yahoo.com
    Najväčšia láska sú čierne, čierne čierne, a teraz v zime vzorovane pletené:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. galova.simonka@gmail.com

    u mňa vyhrávajú tmavo modré a určite hrubšie na zimu... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ja mám najradšej také cca 40den, tmavé - čierne aj farebné, kľudne s nejakým vzorom..ale teraz som si tam vyhliadla také s pásikom na zadnej strane poukážka by bodla :D ondrusod@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. sima.slosarova@gmail.com
    Ja mám najradsej cierne hrube pančuchy teraz na zimu a farebne velmi nenosim, ale mam aj tmavo hnede na boku so vzorom a tie nosim ked mam napriklad cisto cierne saty a nechcem vyzerat ako na pohreb a potom ked je take chladnejšie leto tak samozrejme obycajne silonky ale mam rada cierne, vyzeraju krajsie a mam jedny cierne silonky tiez na boku so vzorom a pekne to vyzera a aj take s tym pasikom vzadu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. mne sa osobne velmi páčia kadejaké vzorované, ale prevažne jemné vzory :) ale čo sa týka takých čo najviac nosím, tak to sú jednoduché jednofarebné, napr červené, modré :)
    moni.dancova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. b.senanova@gmail.com
    zbožňujem vzorované pančuchy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. ja najradšej nosím jednoduché čierne, najlepšie keď sú nepriehľadné :)

    lerosep4@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. čierne alebo iné tmavé

    bellinka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. telove, cierne, vzorove, farebne :) sonka.muckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. lucia.kutalek@gmail.com

    cierne,cierne a cierne :) lebo nie vzdy je telova telovou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Väčšinou jednofarebné, ale rada by som už vyskúšala aj nejaké tie vzory :)
    gdanihelova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Telové. :)
    markova.livia@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. telove a čierne no nemám problém použiť aj iné farby :)

    gklochanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. nejvíc nosím černé :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Najradšej nosím také obyčajné telové ale aj čierne...
    norabrindzkova258@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. farulova@gmail.com
    najčastejšie nosím čierne ,hnede a telove :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. najčastejšie nosím asi hrubšie čierne a telové

    OdpovedaťOdstrániť
  35. simona.licha@gmail.com

    I'm wearing black until they make something darker :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. erika.S@centrum.sk

    najradšej nosím vzorované pančušky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. luciam.mikova@gmail.com

    pančuchy - podľa aktuálnej nálady :D

    OdpovedaťOdstrániť
  38. lenka.kozon@yahoo.fr

    Uuplne najviac rada nosím cierne, vzorované alebo podvazkove pancusky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. klementova.andrea@gmail.com

    ...rozne jednofarebne....

    OdpovedaťOdstrániť
  40. vivi1000@centrum.sk
    naj asi cierne alebo s nejakymi vzorcami divoke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. chcela by som dake pekne samodrzky- vzorovane
    kissinka7@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. lienka.mastisova@gmail.com

    najradšej nosievam farebné, a niekedy telové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. simona.dolnikova@gmail.com
    Najradšej nosím čierne alebo telové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. gabrielaliptakova9@gmail.com
    Ja mám najradšej telové pančuchy, ale občas aj farebné

    OdpovedaťOdstrániť
  45. cierne a vzorovane
    zuzana.renckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. nicola.solarova@seznam.cz
    telove a čierne

    OdpovedaťOdstrániť
  47. najradsej nosim vzorovane
    kakolka10@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. inga.petova@gmail.com
    telové, čierne, ale aj vzorované

    OdpovedaťOdstrániť
  49. mariabezakova299@gmail.com
    vzorované, čierne a farebné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  50. nikola.dudicova@gmail.com
    Mám rada vzorované a telové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  51. alamahapalamlaa@gmail.com
    V zime mám najradšej čierne hrubé, a v lete klasické hnedé... na prechodné obdobia mám rada aj farebné, ale zase nie ako papagáj :D napr. sa mi páčia tmavo bordové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. tatianakoniarova94@gmail.com
    nosím iba telové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Inusqqa95@azet.sk
    Ja osobne najradšej nosím čierne- kvietočkované , romantické či vzorované su také sexy-klasika :D chichi :P

    OdpovedaťOdstrániť
  54. telové a čierne :)
    beautybyevka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. danka.zimova@gmail.com ... najradsej mam farebne a vzorovane...telova nie je pre mna,..som za blaznivejsie farby

    OdpovedaťOdstrániť
  56. nina.nfashion@gmail.com

    a moje top su cierne klasicke a extra vychytavka su telove bez prstov do sandalkov z beponu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  57. lucia.senkyrova@gmail.com

    tak ja milujem bláznivé farebené a pásikavé

    OdpovedaťOdstrániť
  58. kkrbilovakk@gmail.com

    Som absolútny tightsaddict a keď majú v lindexe na ne 3 za cenu 2 akciu tak svet sa tras :D mám všetky farby snáď, ale vzory ešte nie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  59. zdenkahalgasova23@gmail.com

    Jednoznačne čierna a najradšej žiadne stačia opálené nohy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. zora.paulendova@gmail.com

    Najradšej nosím čierne. ale mám jedni krásne mašličkaté :)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. najviac nosím telové alebo čierne silonky :)
    uharcekovav@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  62. zuzka.rk@azet.sk
    A k tej otázke :) No tak najčastejšie nosím čierne ale najradšej vzorované (čipkované )dnes už je z čoho vyberať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. nina.vysna@gmail.com
    Najradsej tenke cierne

    OdpovedaťOdstrániť
  64. čierne, prípadne s nejakým zaujímavým vzorom :-)
    iveta.solarikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  65. cziborkatica@gmail.com
    Ja najradšej nosím telové, tie su najatraktivnejsie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Černé a tělové samodržky :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  67. katalin.liczki@nokia.com
    hrubšie

    OdpovedaťOdstrániť