Camel & Denim

27.1.14

what what

Ak vám doma chýba tĺčik na mäso, boty tohto typu vám ho zaručene nahradia. :D Tieto kopytá mám strašne rada. Vyzerajú trochu ideálne na vytknutie členka, ak si nedávate pozor (a ak ste toho viac vypili), no sú pohodlné a vyčarujú vám nohy až po zem. :D Mala som na ne obrovské šťastie. Na stránke Newlook-u nastala pravdepodobne technická chyba, lebo ceny tovaru neuveriteľne klesli! Veď ako inak by mohli tieto boty zlacnieť zo 60 Libier na 8 ??? A to sú ešte k tomu kožené! Pár minút po tom, čo som ich vložila do košíka a zaplatila, sa ceny vrátili späť do pôvodného stavu. Tomu hovorím byť v správny čas na správnom mieste. ;) 

IMG_2243

IMG_2195

IMG_2211

IMG_2255

IMG_2227

IMG_2220

camel

 photo output_KpjzrP.gif
 coat - F&F
roll neck sweater, hat - H&M
bag - ebay.co.uk
shoes - Newlook

You Might Also Like

27 comments

  1. krásne kopýtka aj kabát :)
    aj gif na konci je úplne super <3
    Stella ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektny outfit ;) Nevies nahodou link na predajcu odkial si kupila kabelku? Uz dlho znahanm taku jednoduchu klasiku :)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nech sa páči :)

      http://www.ebay.co.uk/itm/New-Celebrity-Style-Women-Square-Handbag-Shoulder-Cross-Body-Satchel-Women-bags-/111169864957?pt=UK_Women_s_Handbags&var=&hash=item19e23d84fd

      Odstrániť
  3. Skvele okuliare! Prezradis, kde si ich kupila?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :)))) gifko na konci je supééér... A inak také niečo ako sa Tebe prihodilo s cenami by som brala aj ja :P
    *H
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I love this polished chic look! Lovely

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super klobučik, aj cely outfit velmi prijemny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. boty ze bomba :)
    svinusik maly, vzdy mas taketo stastie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak takúto kombináciu farieb môžem :) CAMOMILLE

    OdpovedaťOdstrániť
  9. to se mi strašně líbí je to dokonalééé

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super prihoda :D Zavistlivo krutim hlavou, a pytam sa, ze preco sa to nestalo mne?! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. boží! a ty boty! štěstí! na to, že jsou z New looku tak vypadají krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Me encanta su look! el abrigo es realmente bonito!!

    besos
    http://www.lifestylebyelebe.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Páni, taková haluz, to není štěstí, ale fakt haluz :D Moc ti to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj chcela by som sa ta spytat ze ci prebehlo objednavanie z New Look v poho. Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dakujem a kolko je tam postovne????:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Milujem topánky, ktoré pôsobia vražedne a pritom sa v nich chodí ako v papučkách:) Dobrá kúpa!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. chcela by som sa opytat na link na tie botky - uz dlho zhanam take ktore by mali ten ' fake wood' effect aj vpredu lebo vacsinou je len na opatku, ale pozerala som new look web page a nejako ich neviem najst :/ dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tie botky na newlooku už nenajdeš bohužiaľ, lebo som ich kupovala veľmi dávno :( skús popozerať ebay, topshop alebo asos :)

      Odstrániť