Hair Tutorial: Waterfall Braid

25.1.14

5

Väčšinu hair tutorialov robím vo forme videa a hoci tento účes nie je  vôbec komplikovaný, mala som trochu ťažkosti spraviť si ho sama. Zdalo sa mi lepšie, ak účes predvediem na "modelke" (priateľova sestra) a tretia osoba (priateľova sesternica ) mi poslúži na fotenie. Tak poďme na to...

1
Začnite z bočnej strany hlavy a oddeľte si dva pramene....

2
 ...  prekrížte ich ....

3
... prekrížené pramene si podržte a druhou rukou si oddeľte z vrchnej časti hlavy jeden prameň ...

4
... prameň č.3 následne umiestnite medzi prekrížené pramene ...

IMG_1886
... prekrížené pramene stočte okolo prameňa č.3 ...

IMG_1888

Ak sa vám zdajú moje vysvetlivky príliš komplikované, alebo nepochopiteľné, pozrite si návod nižšie...ten je načrtnutý oveľa lepšie. :)
71691f501d0260791208c695fd96261e

A takto vyzerá výsledok. :)

IMG_1895


IMG_1902

You Might Also Like

5 comments

  1. skvelé, toto určite vyskúšam :) zároveň ťa pozývam na moju luxusnú giveaway

    http://camomille-sign.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krááásny učes - jednoduchý a efektný ;))
    inak veľmi sa mi páči ten biely lak :)) inšpirovala si ma k dnešnej farbe laku ;))
    *H
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten účes vypadá super! :) musím to taky někdy vyzkoušet, ale bojím se, že jsem na to moc velká gramla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerá to krásne! :) ale ja by som na to asi nemala nervy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je to nádherné, ale určite by som si to sama spraviť nevedela :-)

    OdpovedaťOdstrániť