Printed skirt

2.1.14

head

Toto je prvý novoročný post a ja som si práve uvedomila ako ten čas strašne letí. Pred Vianocami všetci stresujeme, aby sme mali nakúpené, napečené, navarené a potom sa všetka snaha rozplynie behom pár dní. Našťastie tento rok som si mohla vziať voľno a celé sviatky trávim mimo Bratislavy. Moje leňošenie dosiahlo svoje maximum a hneď ako sa vrátim domov, začnem s prísnym tréningom. Verím, že s týmto problémom bojuje veľa ľudí, preto každému prajem veľa síl a odhodlania! :D 

PF 2014!

IMG_1132

IMG_1167

aztec

detailaztec

IMG_1177

IMG_1191

IMG_1199
top - GATE
hat - H&M
necklace - ebay.co.uk
cardigan - OASAP.COM
skirt - Promod
boots - Zara

You Might Also Like

27 comments

  1. celá si krásna! a outfit je super :)
    a s tým tréningom držím palce :D ja som na seba prísna už od 26. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektný outfit. Všetky kúsky by som okamžite brala :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny outfit! Strašne sa mi v poslednej dobe páči tvoj štýl, krásne miešaš taký ten mierne bohémsky štíl s klasickou eleganciou. Mohla by si sem hodiť prosím ťa odkaz na ten náhrdelník? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nech sa páči :)

      http://www.ebay.co.uk/itm/RETRO-CRYSTAL-CLUSTER-CLEAR-COPPER-CHAIN-NECKLACE-BUBBLE-STATEMENT-NECKLACE-BC4K-/141065463452?pt=UK_JewelleryWatches_WomensJewellery_Rings_SR&hash=item20d828269c

      Odstrániť
  4. strasne pekna si do tvare a skvely klobuk <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš naozaj nádherný štýl! :)

    http://inspireunivers.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. That is such a cute skirt! I love all the layering in this outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj TImi chcela som sa ta spytat ze ci mas nejake skusenosti zo sammydress. Ak hej nevies ako sa plati a atd? A estd som chcela spytat ze ako sa plati cez ebay. Vopred ti dakujem za odpoved
    Timea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj menovkyňa :D, zo sammydress ma oslovili, ale kúsok ktorý som si vybrala bol dosť chabej kvality. Platí sa tam klasicky platobnou kartou alebo cez Paypal. Na Ebayi platíš iba cez Paypal.

      Odstrániť
    2. Velmi pekne ti dakujem. Lebo na sammydress maju taku kozusinkovu vestu ktoru strasne dlho zhanam ale v nasich shopoch su mi vellke:'(. A maju tam aj taku kabelku po ktorejz slintam:-) a ma ju az Zuzka. Taka ona ma na sebe ako keby krokodili vzor ale aj normalnu "kozu". Ona ju ma z oasap a tam stala cca30 eciek a tam osem:-). A este jedna vec ak mozem objednavala si si z oasap alebo romwe??? Zase vopred dakujem
      Timea

      Odstrániť
    3. tak v tom pripade sa oplati kabelku zobrať zo sammydress, lebo na strákach ako oasap či choies sú zbytočne predražené....z oasapu som už objednávala aj z romwe a nemala som problém ....ale mrkni si sheinside.com, tam majú pekné veci aj za dobrú cenu

      Odstrániť
    4. Thanks. Urcite omrknem. A este taka otazocka kto ta fotieva? A necuduj sa ze o pol dvanaste pisem ucila som sa......:-I
      TimeA

      Odstrániť
    5. A este som zabudla napisat z sa mi zda ze tie voje boty tie kotnikace s tymi prackami a tak je to take otvorene z ebay som tam tusim ze tiez videla a za super cenu ale neni som si 100% ista a inak piatok som si kupila " spongiu do vlasov " lebo som si pozerala tvoje video a mimochodom drdol vyzera normalne nie ako Hirosima a ajsom som piekla croissant. Mnaaaam super si to vymyslela. Jednym slovom tvoj blog je uuuuuuuuuuzasny;-)

      Odstrániť
    6. fotí ma priateľ :)
      wow no tak ty si toho stihla teda fakt dosť :))) vďaka

      Odstrániť
    7. No takto mam nabite cele sviatky:-) A inak uz ku mne putuje svetrik zi sheinside:-) nevedela som odolat

      Odstrániť
  8. Love your skirt! Great blog, would you like to follow each other? xx

    www.itslilylocket.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Thanks for following! I'm following you on GFC and Bloglovin xx

    http://itslilylocket.blogspot.co.uk/2014/01/winter-whites.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Awesome blog! Amazing look!
    Following u hun<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  11. love the skirt!
    you look perfect!:)
    following, kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Cute skirt :)

    Do you want my fashion illustration of your favorite outfit? Enter my art give-away on http://stardustandroses.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Skvelý outfit! Veľmi Ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Miluji ten klobouk, máš moc krásný blog. :)

    OdpovedaťOdstrániť