The Lady and The Mob

11.1.14

Pred sviatkami som sa snažila naozaj krotiť a nič si nekupovať. Vydržala som to dlhé dva týždne, tuším aj viac a možno keby som trochu pritvrdila, zvládla by som abstinovať aj mesiac! Hmmmm.....nie.....nezvládla. :D Nebudem si nič nahovárať. Počas výpredajov mi "ide karta" a narazím vždy na tie správne kúsky a ak by som ich mala všetky zosumarizovať všetky sú veľmi minimalistické, vo farbách ako čierna, tmavá modrá, biela či šedá. V týchto sa momentálne cítim najlepšie a chcem si dať pauzu od tých veselších odtieňov.  Buď to má na svedomí počasie alebo už starnem. :D Čo vy a výpredaje? Beriete ich útokom alebo ignorujete?


IMG_1357

IMG_1407

IMG_1381

IMG_1413
pants, hat - H&M
roll nech top - second hand
coat - New Yorker
shoes - Zara
clutch - OASAP.COM

You Might Also Like

18 comments

  1. Juuj, tie nohavice su krasne :) Maju v sebe aj vlnu? Take nieco nutne potrebujem ..
    Ja som sa celkom drzala na uzde..cakam na 70% zlavy v COSe :D
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno sú vlnené, tuším dokonca eko-vlna, boli zlacnené na 10 € :)

      Odstrániť
  2. Ja výpredaje ignorujem :D Keď mám chuť na nákupy (a aj peniaze), tak proste idem.
    Táto farba sa ti veeeeľmi hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherné! presne takýto štýl sa mi zaľubuje!krásny dámsko-pánsky štýl!
    a dnes som na tie nohavice mrkala, ale potom som si uvedomila, že už rovnaké mám.
    a mne celkom tiež išla karta, všetko čierne a šedé, originalita ako hrom :D
    a v sekáčoch šedý, tmavší šedý a bledší šedý sveter :d a ešte nejaké čierne, no hotovo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som odignorovala zlavy v obchodoch, ale ASOS a BOOHOO sa nepocitaju vsak? :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. výborne vyzeráš .. vlastne ako vždy :) a celý outfit sa mi páči.
    momentálne tiež nosím takéto tmavé farby alebo maximálne bielu :D asi je to tou zimou ..
    a ja a výpredaje sa veľmi nekamarátime, lebo skoro nikdy nenájdem nič čo by sa mi páčilo. bohužiaľ. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. juj Timčis, Ty mafiánska žena jedna :)
    celé super!
    ja to rozbijem v Primarku, preto sa zatiaľ celkom krotím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekné! S klobúkom vyzeráš super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. toto je asi jeden z najlepšich outfitov, ake som tu kedy videla. Vyzeras uzasne.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. veľmi pekný outfit. čo sa výpredajov týka, aj mne veru "ide karta".

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásny outfit. Elegantný, ale magický. Tá modrá je pôsobivá, svedčí ti.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nadherny outfit!! velmi velmi pekny priklad ako aj v panskom style moze zena vyzerat stylovo a zensky!!
    P.S. biely lak!!! mňam!! :))

    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť