The Plaid Dress

29.1.14

b

V poslednej dobe chodím na poštu ako na hodiny klavíra. Pre pani poštárky som tá "ktorej furt chodia balíky". :D Pred týždňom mi jeden prišiel z OASAP-u, na ktorý som sa obzvlášť tešila, hlavne kvôli týmto šatám. Videla som ich už na viacerých zahraničných blogerkách a som rada, že už visia aj v mojom šatníku. Jedinou nevýhodou je, že sú trochu krátke a neradno sa v nich moc predkláňať, lebo vám vylezie podvozok....ledaže by ste to robili zámerne. :D V tom prípade sú ideálne, heh. Strih mi úplne vyhovuje, lebo je voľnejší a zakryje brucho. O farbe ani nehovorím, lebo tmavá modrá je mojou drogou a kocky budú trendy aj tento rok. :) Aký strih šiat vyhovuje vám? 

a

IMG_2336

IMG_2353

IMG_2345

IMG_2393
dress, clutch  - OASAP (HERE AND HERE)
hat, boots - H&M
tights - Bepon
coat - Pimkie

You Might Also Like

23 comments

  1. Ahoj outfit je pekny ale kabelka je podla mnaskvor na vecer ale inak pekne:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj chcela som sa spytat ze ci mas tu kebelku este v tvojom shope???? Dik a ako vzdy uzasne;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak myslíš tú hnedú so strapcami tak ano :) ak máš záujem ju kúpiť, napíš mi pls mail, t.csivreova@gmail.com

      Odstrániť
    2. Okej porozmislam....diki:-)

      Odstrániť
    3. máš ju rezervovanú do dnes, potom ju posuniem ďalej :)

      Odstrániť
    4. este ju mas??????? :/

      Odstrániť
    5. Ahoj tak si ju teda kupim :)

      Odstrániť
    6. ok, tak mi napis na teba mail, prípadne napíš na môj

      Odstrániť
    7. moj e-mail: zoja.benkova@gmail.com
      A ako posielas veci???? aj na dobierku??? :)

      Odstrániť
  3. Ahoj chcela som sa spytat ze ci mas tu kebelku este v tvojom shope???? Dik a ako vzdy uzasne;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekný outfit :) momentálne obľubujem obtiahnuté šaty s hlbokým zadným výstrihom a 3/4 rukávom :)

    môj blog TU

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento strih som skúšala v Promode a neviem prečo to robia také neskutočne krátke :( fakt stačí keď trošku zabudnes na to, ake su mini a je vsetko von :D inak je to velmi pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsou teda hodně krátké, dovedu si představit, co to dělá, když se předkloníš :D Jinak já už jsem taky známá na poště jako ta, co jí pořád chodí balíky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. klobuk ano ano palec hore :) a šaty ja akekolvek.. :D dlhy rukav až po bez rukavove, obtiahnute aj volne.. skor závisí od fraby a ako mi sadnú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Me gusta su look! ese vestido es ideal.

    Besos
    http://lifestylebyelebe.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne suú..ja zháňam takúto nejakú sukňu
    a tie čížmy sú z h&m ? nikdy som ich tam nevidela, ale su sprové
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kupovala som ich pred vyše rokom vo viedenskom H&M. :)

      Odstrániť
  10. Fúúú to sú riadne krátke šaty ;))) ale páči sa mi ich strih vyzerajú tak pekne dievčensky
    *H
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
  11. super si :) a máš u mňa plus za to, že si v šatách, sweetheart ;)

    OdpovedaťOdstrániť