The Red Bag

21.1.14

Sivá - ďalšia z farieb, ktorá mi v poslednej dobe zachutila. Až tak, že som skombinovala dva rôzne odtiene a celkový look oživila červenou kabelkou. Nikdy som nemala v pláne vlastniť kabelku v tejto farbe, lebo všetky čo som doteraz videla mi prišli dosť gýčové, no budiš....táto má šmrnc, zaujala na prvý pohľad, je dostatočne veľká aby uniesla všetok môj bordel a cena bola taktiež nadmieru priaznivá. :D Nosíte kabelky v klasických farbách alebo obľubujete skôr výraznejšie farebné?


IMG_1925

IMG_1967

IMG_1959
roll neck jumper, skirt, beanie - ZARA
coat - New Yorker
boots - Stradivarius
bag- Mango

You Might Also Like

32 comments

  1. Po tejto kabelke som pokukovala už dlhšie, cez víkend som si ju skoro kúpila, ale potom nie a už aj ľutujem :( mne sa strašne páčia takéto neutrálne farby v kombinácii s nejakou výraznejšou, u mňa je to najčastejšie sivá s čierna s kráľovskou modrou.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja červenú neznášam, vtipné :) mám asi tak jeden sveter, jednu kabelku a topánky, hm a vlasy :D
    ale táto je veľmi pekná, mám podobnú, svetlo šedú a tá jej veľkosť mechová mi najviac vyhovuje! a zbožňujem podkolienky a mini ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj ak sa smiem spytat tak kolko stala kabelka???:-) dakujem
    Nina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj veľmi pekne ďakujem, cena bola naozaj úžasná.... :) A ak ešte môžem otázočku, chcela som sa spýtať, že či máš tu kabelku ešte v tvojom shope? Ďakujem :D

      Odstrániť
    2. ktorú myslíš konkrétne? :)

      Odstrániť
    3. takú hnedú zo stapcami.... no ale je dost mozne ze tam neni lebo ja som si pozerala januarove prispevky a tam bol link na tvoj shop...... a pls dala by si link???.. dakujem :)

      Odstrániť
    4. musím sa popozerať, že či ju vôbec mám ešte,nepamätám sa, žeby som ju predala, ak by som ju našla, dám ju do shopu na FB :)

      Odstrániť
    5. Super tesim sa lebo bola uzasnna............. a este ma tam zaujala taka biela bluzka s leopardim golierom a rukavmi....... dufam ze kabelku najdes;-)

      Odstrániť
    6. tak kabelku som nasla, ak budeš mať záujem, tak mi pls napíš mail alebo správu na FB stránku blogu...:) a veci na predaj nájdeš aj tu
      https://www.facebook.com/media/set/?set=a.654639097882818.1073741844.226880070658725&type=3

      Odstrániť
    7. Okej kuknem ju;-)

      Odstrániť
    8. A chcela som este ze ci si ju dala aj na FB????:-)

      Odstrániť
    9. A dala by da zajednat???

      Odstrániť
    10. rezervujem ti ju do stredy, lebo mám na ňu ešte jednu záujemkyňu :)

      Odstrániť
    11. Aha tak do stredy dam v nejakom prispevku urcite veddiet..;-)

      Odstrániť
  4. I love this preppy look! The boots are super cute

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tento outfit sa mi strasne paci.....proste krasa ....jedine co ta deli od dokonalosti je to prostredie fotiek....ked si fotila v meste bolo to ovela lepsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka...:) no žiaľ nebývam (ani nepracujem) blízko centra a v meste sa zdržujem minimálne :(

      Odstrániť
    2. Velmi pekne dakujem a urcite dam vediet......;-)

      Odstrániť
    3. Velmi pekne dakujem a urcite dam vediet......;-)

      Odstrániť
  6. Ja som si ju tiez chcela kupit ale dosla som na to, ze mam doma strasne vela velkych tasiek a prilis velka taska casto uskodi outfitu. To nie je tvoj pripad, len niekedy je mensia taska proste krajsia. Tak sa snazim prejst na mensie, aj ked su nepraktickejsie ale no..uvidime :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. sivá a červená je pre mňa úžasná kombinácia :) ja by som k tomu dala asi aj rovnako červený rúž ako kabelku :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Timi mam taku otazku na tvoh nazor. Viem ze sa to tetaz netika tvojho postu ale chcela by som vedet tvoj nazor. U nas som v Tally Weijl vydela take cierne creppers-ky a maju tam a leopardy vzor. Chcela by som sa s niekym poradit ale komoske sa nepa ia. Tak neviem ci si ich mam kupit alebo nie lebo mam za chvilu meniny a bol by to darcek. A maju uplne najlepsiu cenu. Tak ti vopred dakujem:-)
    Timea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, riad sa vzdy podľa intuície :) podstatné je, že sa páčia tebe,ty ich budeš predsa nosiť,nie tvoja kamoška :) ak sú za dobrú cenu a máš ich k čomu nosiť, tak ich ber :)

      Odstrániť
    2. Tak ti dakujem. Lebo su posledne a este aj moja velkost.......cize asi berem

      Odstrániť
    3. A mam parku a na jej kapucni je leopardi vzor:-)
      Dakujem

      Odstrániť
    4. A mam parku a na jej kapucni je leopardi vzor:-)
      Dakujem

      Odstrániť
    5. A mam parku a na jej kapucni je leopardi vzor:-)
      Dakujem

      Odstrániť