Black*White*Red

23.2.14

Dnes som robila menší prievan v šatníku a rozhodla sa rozlúčiť s kúskami, ktoré už žiaľ nevynosím a zbytočne zaberajú miesto v skrini. Skúste nakuknúť do môjho shopu a možno na niečo narazíte. :) Rozhodla som sa, že už je naozaj na čase, aby som nakupovala tak povediac takticky a s rozumom a nehromadila doma zbytočnosti. Čoraz viac ma začínajú priťahovať pomerne jednoduchšie kúsky, minule som sa pristihla v kabínke ako skúšam obyčajné jeansy a jednoduchú bielu blúzu a cítila som sa oveľa viac "príťažlivejšie". Veď s použitím správnych doplnkov by taký obyčajný outfit mohol vyzerať úplne parádne, nie? :) Mojimi novými obľúbencami sa teraz stali klobúk a kabelka z OASAP. Áno, viem veľmi dobre, že kabelka sa až príliš nápadne ponáša na tú od Céline, ale priznám sa, že moje svedomie to vôbec nehryzie. Už dlho som hľadala čiernu kabelku s pozlátenými detailmi a táto mi prišla vhod. Prajem príjemný štart do nového týždňa!


IMG_3000

IMG_3010

IMG_3052

IMG_3031

IMG_3026

IMG_3025

IMG_2993
top - VeroModa (Asos)
skirt, boots - Zara
jacket  - Stradivarius
hat - OASAP
bag - OASAP
bracelet - buy here

You Might Also Like

14 comments

  1. Timbo parádny outfit !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kabelka je božská ;) Máš úplnú pravdu, že jednoduchšie veci môžu byť oveľa krajšie, elegantnejšie, ale ide to akosi s vekom. Ja tiež hľadám oblečenie omnoho rozumejšie, vyberám také, ktoré viem kombinovať a dva krát si rozmyslím, či si kúpim niečo, čo si oblečiem tak raz za rok.
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelá inšpirácia, hned aj premýšlam ako by som outfit zo svojich veci vedela skombinovat do čiernej bielej a červenej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. och toto je super! tá červená ako pekne hrá s tým pásikom.
    kašlať na to, načo sa kabelka podobá, je supr! a ten klobúk k tomu , ach.
    a čo sa týka výklidu šatníka, tak ja mám tiež v pláne sa zbaviť pár vecí, pristihla som sa, ako celú zimu nosím niekoľko svetrových šiat a legíny, a spravila som si také zásoby jednoduchých topov a sukní , že tie ostatné veci ma vôbec nelákajú. na oživenie sú doplnky a krásna osobnosť oblečená v jednoduchých kúskoch ;) proste načo milión vecí, ktoré sa nedajú medzi sebou kombinovať, keď človek môže mať milión vecí, ktoré sa dajú super kombinovať (basic topy, jeansy, pár šiat, sako...)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj chcela by som sa spýtat, ze ci ta velkost kabatu bola M. Mne sa totizto strasne paci len ja nosim S-ko cize nwm ze ci by mi bol dobry :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, ja nosím M-ko ale tento kabát som kúpila vo veľkosti S, lebo má trochu širší strih

      Odstrániť
  6. Veľmi pekný outfit celkovo, ale najviac sa mi páči kabelka a klobúk (ja som taká klobúčková tiež <3 ).

    Pozývam teba aj ostatných na moju GIVEAWAY http://www.michaelakovalcikova.blogspot.sk/2014/02/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. This is such a classic look! Love the red jacket

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Timbo... tak toto by mal nosiť každý... hneď by bolo v uliciach o čosi krajšie :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Perfect look! I really love your style!
    Following you ;)

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásný kabátek a kabelka!! TOP!

    http://www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť