Cable Sweater

3.2.14

IMG_24671

Povedala som si, že ak Kim Kardashian môže nosiť kožené legíny aj napriek svojmu pozadiu, tak prečo nie aj ja? K mojim obavám prispel aj fakt, že som sa vo všetkých, ktoré som v obchodoch vyskúšala, cítila ako črievko. Tieto z Asosu ma zaujali hlavne tým, že majú vysoký pás, zadná strana legín je látková, elastická a koženková časť je pomerne kvalitná a nepôsobí lacno. Skombinovala som ich so svetrom z OASAP, ktorý ma dobre hreje v týchto mrazivých dňoch a má dlhší strih. Ide ma totiž roztrhnúť, ak si žena oblečenie legíny (najlepšie také, cez ktoré presvitajú nohavičky) a k nim krátke tričko. A keď sa jej ešte fajne zarežú do "ehmehm" čím môže vzniknúť neželaný efekt, tzv. "camel toe", znamená to pre mňa veľké módne faux pas! Čo považujete vy za najväčšie módne faux pas?

IMG_2449

IMG_2455

IMG_2482

IMG_2487

IMG_2480

sweater - OASAP
jacket, beanie, boots - Zara
leggings - Asos (similar here)
bag - Primark
bracelet - here

 photo output_mJ3Bhj.gif


You Might Also Like

15 comments

  1. Kabelka je nááádherná!! Milujem tento odtieň fialovej..
    Ešte mám jednu otázočku prosím ťa v akom programe vytváraš GIF obrázky?
    Ďakujem
    *H
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Suprová si Timi :) a za najväčšie módne faux pas považujem preeeesne to, čo aj ty! Dnes som jednu takú expertku videla v obchodnom centre :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. okrem camel toe poznam este whale tale a muffin top, tak to su pre mna tri najhorsie faux pas :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. so simple and beautiful look! love the color combo
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gate su bomba, milujem kozu. A zase mas skvelu kabelku :D Ja za najvacsie faux pas povazujem, ak ma niekto vycaptane topanky, a co neznasam este viac, ak su to uggsi, ktore z duse nenavidim, pretoze strasne deformuju postavu :)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určite silikónové ramienka a "murársky dekolt" ako u nás sa romu hovorí (t.j. riť trčiaca sa z bedrových gatí pri náhlych pohyboch) a samozrejme tebou spomenuté legíny s krátkym topíkom.
    Nohavice aj kabelka sú super!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. podla mna je naj naj kabelka! A silikonove ramienka vedu (aj ked mam pocit, ze vdaka neustalej kritike uz ani nie su:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sluší ti to a kožené legíny vypadají vážně dobře, asi si je také pořídím;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Legíny sú super! A ja najviac neznášam asi tiež presvitajúce legíny s krátky tričkom a najväčší top si k tomu obuť ešte uggs ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Camel toe :DDDD Tak to mě dostalo! Tobě to hrozně moc sluší, rozhodně si legíny můžeš dovolit.

    OdpovedaťOdstrániť