Couleur Caramel GIVEAWAY ! ENDED !!!

1.2.14

Make up school - Yellow-Black

Poznáte francúzsku dekoratívnu kozmetiku Couleur Caramel? Ak nie, máte jedinečnú možnosť vyskúšať si jej produkty a čo je ešte lepšie, môžete sa naučiť líčiť ako profesionál! Zapojte sa do GIVEAWAY a víťaz získa KURZ LÍČENIA ZADARMO!!!

Podmienky:

1. Lajkujte Couleur Caramel na FB
2. Lajkujte Timea-Timbo na blogu alebo FB
3. Do komentára napíšte váš mail

Bonusová otázka: Máte skúsenosti s Bio kozmetikou?

Čo sa na kurze naučíte?

 • Ako si správne pripraviť pleť
• Farebná typológia
• Výber a aplikácia základného make-upu
 • Korekcia tváre a bronzing
• Lícenka, malý make-upový zázrak
 • Obočie, očné linky, tieňovanie
• Pery, kontúrovanie a objem
• Denný make-up (nahé líčenie,5 minútový make-up)
• Večerný make-up (dymové líčenie, linky, sexi červené pery)

Na 4-hodinovom kurze sa naučíte ako sa správne starať o pleť, vybrať si vhodné farby, pracovať so štetcami, zvládnuť základné techniky nanášania make-upu, kontúrovanie, triky a tipy ako rozjasniť pohľad a zväčšiť pery. K dispozícii budete mať sadu profesionálnych štetcov (100% cruelty-free), odličovacie prostriedky a francúzsku profesionálnu dekoratívnu kozmetiku CouleurCaramel v certifikovanej BIO kvalite, vhodnú aj pre citlivú alebo veľmi suchú pleť. V kurze je zahrnuté aj občerstvenie: minerálka, káva. Kurz prebieha pod vedením dvoch vyškolených inštruktoriek. Maximálny počet 10 účastníkov zaručuje individuálny prístup. 

Termíny: 
 21.02.2014 od 15:00 do 19:00 
 28.02.2014 od 15:00 do 19:00 
 07.03.2014 od 15:00 do 19:00 
 14.03. 2014 od 15:00 do 19:00 

 Kurz prebieha v priestoroch fotoateliéru Zja ART Ateliér, Palisády 50, Bratislava 811 06 .

GIVEAWAY KONČÍ 10.2.2014 !!!

Make up school - Brown-Coloured

You Might Also Like

28 comments

  1. alexandrahraskova@gmail.com A skúsenosti nemám. Zatiaľ. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. BorkovaAlex@gmail.com
    S bio kozmetikou skúsenosti nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kucharskamichaela@gmail.com
    Konkrétne s touto značkou som sa zatiaľ nestretla, ale bio kozmetiku používam.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bellinka@gmail.com
    Skúsenosti s bio kozmetikou nemám.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. lucy.sivcak@gmail.com
    Asi sa tu myslí make-up, ale má rada bio zábaly a šampóny na vlasy. Och a mydlá. Nemám rada obvyklé drogérkové mydlá, radšej používam sprchové gély. Ale žakaždým, keď prejdem okolo bio mydiel, ktoré voňajú ako niečo, čo by som zjedla (ako vanilkovo-caramelové lush mydlo :D) kupujem to ako šialená :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. uharcekovav@gmail.com

    S bio kozmetikou skúsenosti mám a používam ju aj bežne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. denisapalova@zoznam.sk

    áno mám skúsenosti s bio kozmetikou a bola som s ňou veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. anita.trickova@gmail.com
    Zatial nemam skusenosti s bio kozmetikou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skúsenosti s bio kozmetikou nemám :) Inak veľmi originálne GW :) ♥

    tajdza@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. habekovaz@gmail.com
    o tejto značke počujem prvý krát, ale vyzerá super:) Pri dekoratívnej kozmetike ide často kvalita a nositeľnosť na úkor zloženiu, ale toto vyzerá celkom profi.:) Z bia používam alverde, weledu a hauschku.
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Bio kozmetiku som ešte nepoužívala
    ivapacalajova@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Originálna giveaway, veľmi sa mi páči takýto nápad! Skúsenosti s bio kozmetikou zatiaľ nemám, no už dlhšiu dobu sa to snažím napraviť :) Fejsbučik som olajkovala, a tvoj blog sledujem už dlhšie, baví ma :)
    k.bachanova@gmail.com
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nice*
    Maybe we follow each other !?
    Let me know if you follow me & i´ll follow back :)

    Greetings <3
    www.flordemaracuja.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  14. majercikova.jana@azet.sk
    používam iba biokozmetiku

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. monika.svitacova@gmail.com

    Skúsila som len bio šampón a moc sa mi neosvedčil...

    OdpovedaťOdstrániť
  17. afekiacova@gmail.com

    skusenosti nemam

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Biokozmetiku pouzivam, ocne tiene CC su asi tie najlepsie tiene co som kedy mala. Uplne vazne :)

    diush23@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Couleur caramel je super!! zbožňujem bio kozmetiku, pretože často sa mi stáva že aj v drahej kozmetike nájdem sajrajty ktoré by tam pri tej cene vôbec nemali byť! :D
    the.vogue.is.my.bible@gmail.com
    CHOCOLATE KISS

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. simplemente.lucy@gmail.com
    S bio kozmetikou velmi skusenosti nemam, ale tato vyzera naozaj dobre!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. monique.harllansollameris@gmail.com

    Bio kozmetiku som ešte neskúšala..viac menej sa držím jednej značky, asi je čas vyskúšať niečo nové. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. FB: Barbora Girethova
    mail: b.girethova@gmail.com
    Bio kozmetiku používam už niekoľko rokov a som spokojná, chémia mi nechýba :)

    OdpovedaťOdstrániť