Grey jacket

17.2.14

Pred spaním mávam taký menší rituál, že si v hlave premyslím, čo si na druhý deň oblečiem. Ráno tým pádom ušetrím kopec času a môžem sa viac venovať vlasom, make-upu alebo si jednoducho dlhšie pospím. Nikdy som nedokázala len tak otvoriť skriňu, stáť pred ňou a meditovať, aj keď pravdu povediac na druhej strane obdivujem ľudí, ktorým nerobí problém tú skriňu otvoriť, dať niečo dokopy a aj tak vyzerajú dobre. V poslednom čase to takto skúšam aj ja, ale akosi mi to nejde...hlavne keď sa pozriem na čas a uvedomím si, že už som mala byť dávno v práci :D. Vtedy si v duchu nadávam, že túto chybu už radšej nezopakujem. :D A čo vy? Patríte k poctivým plánovačom alebo si nechávate výber na poslednú chvíľu? 

grey

grey1

IMG_2808

IMG_2801

IMG_2779

coat - SHEINSIDE
shorts - OASAP
boots, sweater - ZARA
bag - ebay.co.uk

You Might Also Like

21 comments

  1. Kabátik je úžasný,pravdu povediac aj ja som nad ním uvažovala ale nakoniec som si kúpila červený.... a aj ja si vždy plánujem že čo si ráno obliect. Taktiež si prezerám ešte včer blogy či sú neni nové posty. Alebo si aj zvykne v hlave vytvárať alebo dopľnať svoj wishlist.:-) a ak smiem taku otazocku, kde pracujes???;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj...to planovanie pred spanim velmi dobre poznam.. no niekedy to, ale vzdam... a nechavam to na rano... vtedy to vsak byva dost stresujuce.. :-) klobuk dole pred tymi, ktori to zvladaju bez rozmyslania a vysledok je potom uzasny...
    a na fotkach Ti to velmi pristane.. ako vzdy ...
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. We love your outfit. We also have a blog, http://amigasyresidentesenstylestation.blogspot.com.es/, if you want watch it and if you like do not hesitate to follow

    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja si musim naplanovat, co si rano obleciem, kedze manzel chodi do prace o hodinu neskor. Ja si preto vzdy vecer predtym nachystam veci do obyvacky.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja si pre zmenu neplánujem nikdy večer vopred čo si oblečiem. Ako všetko, aj toto riešim na poslednú chvíľu, čo je však občas dosť stresujúce. Na druhú stranu ale nikdy večer vopred neviem s akou náladou sa zobudím, a tá je pre mňa rozhodujúcim faktorom pri obliekaní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj to je pravda, nálada zohráva niekedy veľkú rolu :)

      Odstrániť
  6. Krásny kabátik...
    Ale pravdupovediac, som očarená vlasmi, nááádhernééééé!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, no určite by to mohlo byť aj lepšie....hlavne čo sa farby týka...s tou musím ešte popracovať :)

      Odstrániť
  7. Estas ideal con este outifit!!.

    Besos
    http://www.lifestylebyelebe.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne :)
    ja patrím k plánovačom, ráno by som stála pred skriňou aj pol hodiny ako sa poznám a nič by som nestihla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kráááásne vlasy aj farba aj strih veľmi ti to pristane!!!
    Inak tvoj sposob vecerneho premyslenia o obleceni na dalsi den sa mi paci asi ho skusim lebo mne vyber oblecenia zaberie rano fakt hodne casu :D :D
    *H
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, myslíš, že ide o fake? Bojím sa objednávať z netu hlavne kvôli tomuto, ale cena 5 eur mi k tomu nejako nesedí :( http://www.ebay.com/itm/SKIN79-HOT-PINK-Super-Plus-Beblesh-Balm-Triple-Functions-BB-cream-40g-/360863075343?pt=US_Makeup_Face&hash=item54051d8c0f

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, pozrela som si ten vyrobok na ebay.co.uk a tie ceny sa pohybujú v rozmedzí od tých 7-9 Libier, ale tento konkretny predávajúci, ktorého si posielala ma dosť veľa negatívnych hodnotení, takže od neho by som určite nekupovala

      Odstrániť
  11. Hellohello
    You have a beautiful Blog. Have short stop by and Win fabulous Heels @ The EnVogueCoop
    enjoy
    xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Oh my! ....... you are so beautiful in such an elegant way....... so very stylish, I love YOUR look.....it is so chic..... the lovely OASAP shorts (I have these same ones.....and sheer black tights particularly, .. Love your hair, it is beautiful..I wear mine long like yours....... love your confidence........love that jacket, love your color combinations.....
    I have worn my shorts with tights on campus all fall...... Love that plaid shirt too.......

    … you certainly make a beautiful statement….. and you are so very pretty..

    I grew up in tights, being in ballet for 13 years. In fact, mom raised me rather androgynously, so I also wore tights under big sweaters and hip length tunics and such around the house growing up. Your lovely look reminds me of all those days….epsecially when the delivery man would come and I’d meet him at the door and he’s refer to me as Miss……
    Oh, by the way, I’m a guy…and I love fashion as much as I love dance.
    I traveled in Europe this past fall,
    It looks like you have the same affinity for tights as I have…..

    I’ve been raving to my new friends about how much I love the tights/shorts look, so they encouraged me to try it myself…
    and I have in a big way,….. denim cutoffs, high waisted shorts, even a romper…….
    I will following your blog religiously….. thanks for sharing your lovely taste and your beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  13. super sako!!

    http://coco-mocco.blogspot.sk/2014/02/cloudy-saturday.html

    OdpovedaťOdstrániť