The Red Jacket

9.2.14

Mám za sebou celkom náročnú sobotu, preto sa vopred ospravedlňujem, ale jednoducho nie som schopná zo seba dostať niečo zmysluplné. :D Mám svalovicu po celom tele a to z obyčajného tancovania, alebo žeby až také obyčajné nebolo? :D Vypila som už tri šálky žihľavového čaja, aby som zo seba dostala všetky tie špinavosti, ale následky budem pociťovať ešte 2 dni. Idem si pozrieť seriály a zaľahnúť do postele. Prajem vám pozitívny štart do nového týždňa. 

PS: Zajtra žrebujem výhercu GIVEAWAY, stále sa môžete zapojiť!


IMG_2543

IMG_2605

IMG_2587

IMG_2576
sweatshirt  - Mango
jacket - Stradivarius
jeans, boots - Zara
bag - ebay.co.uk

You Might Also Like

12 comments

  1. Pekný kabát, v poslednej dobe sa mi červená začína páčiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uzasna bundicka. Hned by som ju brala. Mikina je tiez chic!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. presne tento som si skusala minuly tyzden, ale nebola som si ista. mozno sa pon este vratim :) vyzeras v nom super!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já kromě náročné soboty jsem měla i náročný pátek :D, takže dnes stejně jako ty, ležím v posteli a sleduju seriály :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Suhlasim s Terezou vyssie.. velmi pekne pozadie krásne to ladi aj s tvojim outfitom ;))
    *H
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásna bundička ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fantastico look... adoro esa chaqueta!! :D :D

    Besos
    http://www.lifestylebyelebe.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kabátik je pekný, ale musím vyzdvihnúť topánky. Tie sa mi strašne páčia :)
    LIPSTICK JUNGLE BLOG

    OdpovedaťOdstrániť