Winter is over

27.2.14

Už som sa vzdala akejkoľvek nádeje, že v Bratislave napadne sneh. :D Predstavovala som si, že zatiaľ čo budem doma sedieť a popíjať čaj, vonku bude krásne chumeliť a všetko bude zakryté mäkkou pokrývkou. No houby z toho, bola tento rok vôbec zima? Akosi som ju moc nezaregistrovala a  možno za nejaký čas už budeme musieť za zimou vycestovať, aby sme nezabudli ako vyzerá zasnežená krajina.  :D Väčšina z vás sa asi teší na teplejšie počasie, no tieto výkyvy mi vôbec nepridávajú na nálade. Bacilom sa v takomto prostredí darí náramne dobre a to je aj jeden z dôvodov, prečo som za posledné 3 týždne už druhýkrát chorá. :( Idem si teda naliať echinaceový čaj a zaľahnúť. Majte sa krásne. 

 bordo

IMG_3144

IMG_3197

IMG_3195
sweater - Sheinside
jacket - New Yorker
skirt - Stradivarius
bag - Oasap
shoes - Oasap

You Might Also Like

4 comments

  1. Ty boty se mi k tomu ted nehodí, ale zbytek super! Brzo se uzdrav, já ted byla týden s nemocným přítelem a úspěšně jsem odolala, uf :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super outfit a svetr mam i ja. Je ultra makky a supr se kombinuje... inak podle mne se boty hodi, dodavaju tomu smrnc.;-) a kabelka je taky perfekty ale podla mna sa sem hodi menej. Pride mu ako retro elegance. Cize ked chces byt elegantni tak vystridat boty a ked chces mat takovej smrnc tak vystridat kabelku. Podle mne by se hodila ta tvoja DIY co si vyrabala. Je s takovejma cvockama co vyzeraji ako kriz. Ale inak uplne supr.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super outfit a svetr mam i ja. Je ultra makky a supr se kombinuje... inak podle mne se boty hodi, dodavaju tomu smrnc.;-) a kabelka je taky perfekty ale podla mna sa sem hodi menej. Pride mu ako retro elegance. Cize ked chces byt elegantni tak vystridat boty a ked chces mat takovej smrnc tak vystridat kabelku. Podle mne by se hodila ta tvoja DIY co si vyrabala. Je s takovejma cvockama co vyzeraji ako kriz. Ale inak uplne supr.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny outfit !
    scienceofklaulia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť