Couleur Caramel Eye Shadows Review, part 2.

2.3.14

Testovanie produktov od Couleur Caramel ešte zďaleka neskončilo. Tentokrát som si vyskúšala očné tiene.

IMG_2632

Neobsahujú žiadne ftaláty, parabény, minerálne oleje a syntetické emulgátory.

Zloženie:

  • bio olej z hroznových semiačok: obsahuje najsilnejší prírodný antioxidant, bohatý na vitamín E. 
  • bio bambucké maslo: vysoký obsah vitamínov A, E a F, napomáha regeneráciu pokožky a má zvláčňujúce a upokojujúce účinky. 
  • bio slnečnicový olej: má zvláčňujúce účinky, vďaka vysokému obsahu vitamínu E výborne hojí a regeneruje. 
  • výťažok z morských rias: stimuluje produkciu kolagénu a elastínu. 
  • rooibos: antioxidant. 
  • vitamín E rastlinného pôvodu: prírodný antioxidant. 
  • bio sójový olej: má zmäkčujúci a zvláčňujúci účinok, navracia pružnosť a zabraňuje opätovnému vysychaniu. 
  • olivový skvalan: regeneruje a okysličuje bunky, udržiava vlhkosť pleti, redukuje vrásky, obnovuje pružnosť a flexibilitu pleti. 
  • olej karanja: regeneračné schopnosti a hydratačné účinky

100 % všetkých zložiek je prírodného pôvodu 
Minimálne 13 % aktívnych zložiek 
Minimálne 11,12 % všetkých zložiek je z bioprodukcie

eyes

Očné tiene majú jemnú konzistenciu, čo je spôsobené tým, že sa vyrábajú formou mikronizácie. Ide o technologický postup, pri ktorom sú častice zmenšované na veľkosť menšiu ako 10 mikrometrov, čím vzniká 9-krát jemnejšia konzistencia. Očný tieň broskyňovej farby má dobrú pigmentáciu. Sivý odtieň o dačo slabšiu, takže som ho musela nanášať opakovane viackrát. Mne osobne to však neprekáža, keďže celkovo to s očnými tieňmi nepreháňam a nerada by som vyzerala ako panda. :D

Rozhodla som sa pre trochu dramatickejší look. Nie som nejaký extra kozmetický guru, preto som zvolila jednoduchý postup. Na viečko som naniesla svetlejší očný tieň a olemovala ho tým tmavším pomocou tieňovacieho štetca (tzv. blending brush). Pod obočie som naniesla opäť svetlejší tieň zmiešaný s bielym. Na záver som aplikovala vrchnú očnú linku a spodnú som orámovala čiernou ceruzkou, plus som pod oči naniesla trošilinku šedého tieňa. 

ENJOY!

IMG_3246

IMG_3233

You Might Also Like

19 comments

  1. Táto farba vlasov ti mega ide. Tiene super asi nenosíš čočky že ? A závidím linku ... nikdy si neviem urobiť rovnú, peknú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Broskyňový tieň ti ide pekne k očiam, aj linka je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty máš tak nádherné oči, aj celá si kráááásna Timi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krasne licenie, specialne tie linky!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nadherne licenie :) MM

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne linky aj celé líčenie <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I have a couple new posts up and a giveaway to win D&G Sunglasses, if you would like to catch up on my latest posts xx

    www.lurchhoundloves.com
    http://www.bloglovin.com/blog/4995777/LurchHoundLoves-Fashion-Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Timi, si krasne namalovana :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. love the look, you look beautiful :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Great post!!! :):) BEAUTIFUL! http://www.outsidefashioncatwalk.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Fabulous make up!! We love your earrings too!!
    What about following each other with gfc, bloglovin and facebook?
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook , Bloglovin’ and What I Wear

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máš krásný pohled..ty oči jsou dokonale nalíčené..hlavně ty přesné linky se mi líbí :)) a samozřejmě i směs očních stínů, hezké barvy :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. O těchto stínech jsem vůbec nevěděla! Právě se chystám i na nějakou nezávadnou dekorativní kosmetiku, tak je to skvělý tip :) A ten make-up ti moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť