Grid check print top

29.3.14

Hoci to vonku naokolo hýri farbami a teploty sa šplhajú až neprirodzene vysoko, nikdy nie je na škodu siahnuť po čiernej. Toto je taký môj typický pracovný odev. Mala by som dodržiavať určitý kódex, no som príliš tvrdohlavá, aby som sa podriaďovala niektorým pravidlám a preto sa snažím trochu rebelovať. Do naškrobeného kostýmčeku by som sa nedala nahovoriť ani pod hrozbou mučenia. :D Existuje pre vás niečo, do čoho si nenecháte kecať? :D  

IMG_4160

IMG_4162

IMG_4127

IMG_4145

IMG_4193

IMG_4157

IMG_4225

jacket - Reserved
top - Asos (in navy color here)
pants - H&M
shoes - Zara
clutch - oasap.com

You Might Also Like

14 comments

  1. Topánky sú dokonalé. Jednoduché, ale výrazné ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež si nenechám kecať do obliekania! Aj keď frajer s tým má bárskedy problém :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj to poznám, muži niektorým veciam jednoducho nerozumejú :D

      Odstrániť
  3. Moc ti to sluší! :)) A takové kalhoty bych brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzeráš krásne Timi, ja si nenechám kecať tiež do niektorých vecí, čo sa týka oblečenia, ale zas niekedy som príliš hanblivá..mám doma klobúčik, mám ho rada, celkom mi aj dobre sedí a mala som ho 2x, len do školy si ho nevezmem lebo tí ludia stale len cumia, co ma clovek na sebe..ale uz som si povedala, ze kaslem na to, budem ho nosit a basta :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano presne tak, prečo by si sa mala TY obmedzovať v nosení klobúku, ak niekto čumí, je to jeho problém :)

      Odstrániť
  5. I like very much this total black look with this blue electric shoes!!!!
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super topánky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Timea, super! Sledujem tvoj blog dlho, ale už musím napísať, že si svoj štýl krásne vycizelovala: klobúky sú na tebe úžasné, všetko ladí, je to pekné, príjemné a hlavne, nejdeš sa potrhať, aby si sedela v najsuperaktuálnejších trendoch, si svoja. Kedy ťa uvidíme Nákupných maniačkach ako Dolece Zuzku? Osobne ti fandím už teraz a nepochybujem o tvojich schopnostiach - nie primárne nakupovacích, ale všeobecne - ako to "dať" krásne elegantne, invenčne a inovatívne a svojsky s nadhľadom. držím palec, petra

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vlastním podobné lodičky zo Zary tejto modrej farby len na vyššom opätku a musím povedať, že topánky zo Zary sú naozaj jedny z najlepších. Minimálne pre mňa. Sklony high-heels a opätky majú naozaj skvelo navrhnuté.
    Na moje stránke mám giveaway. Zapoj sa ak chceš. Pekný deň :) A sledujem tvoj blog a naozaj sa mi páči. Skvelá práca.

    http://siempreeverything.blogspot.com.es/2014/04/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne topánočky ja som tiež po takých pozerala no moje ťarbavučké nožičky by ich zrejme neprijali. :-D

    http://editkablog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť