Jacinth Coat

9.3.14

Prechod od zimných kabátov k tenkým si náramne užívam. Horšie je to už s topánkami. Neviem ako je to u vás, no moje nohy si po zimnom období strašne zle zvykajú na obuv, ktorú  nosím na jar či v lete. Je jedno či si dám baleríny, mokasíny, sandále alebo lodičky, všetko ma neskutočne oškiera a tlačí. Moje nohy sú doráňané, večne polepené, no po pár týždňoch si už zvyknú. Možno by som mala skúsiť opačný extrém a nosiť letné sandále aj v decembri....v kombinácii s kožuchom....čo je pri zahraničných blogeroch samozrejmá vec. Čo vy nato? :D

IMG_3364

IMG_3381

IMG_3397

IMG_3423

IMG_3442
hat  - oasap.com
coat - Dresslily (sold out, similar here)
top, bag, jeans - ZARA
shoes - dorothyperkins.com
necklace - ebay.co.uk

You Might Also Like

20 comments

  1. Haha já nasadila conversky a taky už mě tlačí malíček, mám to stejně s těma botkama :D Parádní outfit, miluju kombinaci červené s modrou!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah presne to isté sa mi dnes stalo s conversami...schytal to malíček :D

      Odstrániť
    2. Converskami to mam rovnako..... vzdy mam doranani malicek ale iba na pravej nohe;)

      Odstrániť
  2. Timi nevedela by si sem hodit link na ten nahrdelnik? Dakujem


    Krasny outfit milujem tu kabelku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nech sa páči :)
      http://www.ebay.co.uk/itm/Vintage-Clear-Crystal-Cluster-Bubble-Bib-Statement-Pendant-Necklace-Xmas-Gift-/310786819918?pt=UK_JewelleryWatches_WomensJewellery_Rings_SR&hash=item485c56874e

      Odstrániť
  3. Tak toto ma asi každá z nás... ten pocit otlačených nôh veľmi dobre poznám... nič príjemné.
    Na obrázkoch si opäť kočka :-) Hneď by som sa takto obliekla!
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a mne sa zdalo, že nosíš lodičky skoro stále, aj v zime :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja mam tento problem po lete - ked prejdem z otvorenych sandalok do uzavretych ciziem, moje nohy neskutocne trpia. Farba kabatu ti velmi svedci!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja trpim dvakrat do roka :D

    http://iwish-zuzi.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To já ještě pořád chodím v zimním kabátě i botech, takže mě to teprve čeká... :)
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krasna kombinacia. Ja som srab - nosim bikery a obavam sa, ze minimalne do maja aj budem, aj ked trench a krivak som uz vytiahla :D
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. hah ja som na tom upne rovnako !! neska som prvykrat vytiahla moje nové zara mokasinky, ktore ma samozrejme otlačili napriek tomu že su kožené -_- a tiež baloňáčik ! toto teplúčko je super :)))
    ináč krásna kombinácia ako vždy, máš super štýl!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásny outfit! Ja som sa naopak nevedela dočkať kedy konečne odložím čižmy a vymením ich za lodičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. veľmi pekný blog :)
    Rada by som ťa pozvala na svoju prvú gievaway, ktorá prebieha tu http://vivienmihalish.blogspot.sk/2014/03/my-first-giveaway.html.
    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wow,you look divine.Such a beauty.love the whole look.That jacket and shoes so pretty
    Wanna follow each other
    Let me know

    OdpovedaťOdstrániť