Mango Fashion Show S/S 2014

20.3.14

IMG_2043

Toto je v poradí už druhá Mango Fashion Show a nadchla ma rovnako ako tá prvá, ktorá sa konala ešte minulý rok v októbri v košickom Hiltone. Hoci sme sa objavili ešte pár minút pred začatím prehliadky, všetky "front row" boli obsadené a hrozilo nám, že z fotenia nič nebude. No Zuz vzala iniciatívu do vlastných rúk a ja som tentokrát nemusela nič robiť, len sedieť a nerušene sledovať krásne modely. 

Kolekcia bola rozdelená do 4 tematických celkov:
1. jednoduchá klasika, chic kombinácie, prevládajúce farby: biela, antracitová, čierna, plus kvetinové vzory
2. urban style + prúžky
3. etno vzory + zemité farby, farby: odtiene béžovej,biela, oranžová, denim
4. večerné šaty + overaly

Čo hovoríte na vizáž modeliek? Mne osobne sa veľmi páčila. Ulízané vlasy dozadu a tzv. efekt mokrých vlasov má niečo do seba, pôsobí tak nerušene a uhladene. A taktiež treba poznamenať, že počas tejto prehliadky bola prvýkrát predstavená aj detská kolekcia Mango Kids (dostať v BA - Eurovea) a práve deti v úlohách modelov a modeliek zožali najväčší úspech. Bolo vidno, že si prehliadku užívajú. Niektoré mamičky dokonca plakali od dojatia, keď zbadali svoju ratolesť na móle. :D Celú akciu odmoderoval Bruno Ciberej, nesmelo chýbať Fashion TV, ktoré sem vyslalo Soňu Skoncovú a objavila sa aj Gabriela Drobová. A vedeli ste, že najviac Mango predajní sa nachádza v Istanbule? :) 

Čo hovoríte na kolekciu? Ktorý kúsok sa vám najviac páči/nepáči?
IMG_1920

IMG_1926

IMG_1935

IMG_1939

IMG_1942

IMG_1945

IMG_1947

IMG_1966

IMG_1992

IMG_1999

IMG_2010

IMG_2024

IMG_2036

IMG_2058

IMG_2085

IMG_2088

IMG_2094

IMG_2100

IMG_2105

IMG_2121

IMG_2133
Tento mladík patrí do showbiznisu, pozrite na ten jeho úsmev. :)

IMG_2152

IMG_2169

IMG_2199

Toť naše zoskupenie :)
IMG_2260
foto: DolceZuzka


You Might Also Like

2 comments

  1. Mango nesklamalo, nadherna kolekcia, hlavne "biela cast" je dokonala a mam z nej par kuskov vyhliadnutych :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Supeeer... clanok, fotky, Ty. Vacsinou pri citani dojmov z prehliadok a bloggerskych akcii trpim a striela mi bolest do praveho spanku, ale u Teba Timbo ma to velmi bavi. Je to podane s humorom a nadhladom a to ma na tom najviac tesi. Takto sa ma pisat reportaz z akcie :)

    OdpovedaťOdstrániť