Our adventure starts today

13.3.14

Zajtra odchádzam do Košíc a práve som skončila s balením. Prekvapivo som sa zbalila veľmi poskromne no aj tak sa môj malý kufrík tvári, že každú chvíľu exploduje. :D V sobotu sa bude konať MANGO FASHION SHOW, ktorú má pod palcom Patrik a ja so Zuzkou tam nesmieme chýbať. Som veľmi zvedavá na kolekciu a budem sa snažiť priniesť vám čo najlepšie (a čo najviac) foto. A ak ste z Košíc alebo okolia tak u Zuzky na FB môžete súťažiť o lístky na prehliadku. :) Prajem krásne zakončenie týždňa!

IMG_3455

IMG_3462

IMG_3464

IMG_3476

IMG_3495

IMG_3490

IMG_3481
sweater - ZARA
jacket, hat - H&M
skirt - Stradivarius
Converse
bag - oasap.com HERE

You Might Also Like

14 comments

  1. áá těším se na fotky mng mám ráda =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekne zladené a ideálne na toto počasie :) well done!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. OH SWEETIE, YOU LOOK FANTASTIC WEARING DENIM SHIRT WITH THAT BLACK SKIRT AND SOCKLESS CONVERSES, IT'S SO SEXY OMFGGGGGGG I AM GONNA EXXXXXPLOOOOOOOOODE!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oooooh mmmmmyyyyyyyyyyy gooooooooooood, thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D

      Odstrániť
    2. ;) POST MORE INCREDIBLE LOOKS DARLING! :D

      Odstrániť
    3. your wish is my command :D

      Odstrániť
    4. HAHAH YOU ROCK!! ;)

      Odstrániť
  4. Super fotky :33
    pekná kombinácia converse tenisiek s elegantnou kabelkou, sukňou a klobúkom !! :O :)
    chocolate kiss

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto je velmi nelichotivy outfit k tvojej postavr :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zere ta zavist, nahlodkava, co? :) Kazdy, kto vidi lepsie ako zavidi vie, ze Timea ma ako dokonalu tvar, tak aj postavu.

      Odstrániť