Porcelain printed jacket

22.3.14

Tento týždeň sme privítali prvý jarný deň a mám pocit ako keby nastalo obdobie "spozitívňovania". :D V prírode všetko kvitne, vo vzduchu cítim vôňu višňových kvetov, mám chuť obuť si tenisky a prebehnúť naprieč republikou (viď Forrest Gump) :D, dostala som obrovskú chuť na zeleninu, takže celý týždeň ládujem iba zeleninový šalát, chce sa mi dokonca variť aj piecť (inokedy sa musím veeeľmi premáhať) , skúšať nové chute a potrebujem priniesť do šatníka závan kvetinových vzorov, čo je aj jeden z dôvodov prečo som si vybrala tento kabátik zo Sheinside. Ako na vás vplýva blížiaca sa jar? 

IMG_3672

IMG_3688

IMG_3699

IMG_3707
jacket - Sheinside
sweater - H&M
top, boots - Zara
leggings, bag - Asos

You Might Also Like

18 comments

  1. ten kabátik je nádherný

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc se mi líbí tvůj styl, lehké bomber bundy letí, kalhoty jsou ozkoušená klasika, krásné boty. Jen to dlouhé bílé tričko mi k tomu moc nesedí.

    www.poshlife.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Peknè fotky! To ti teda závidím tú chuť na zeleninu.. Čo by som taká úbohá JA za to dala.. s tou mojou permanentnou závislosťou na čokoláde to do plochèho bruška tak rýchlo nedotiahnem, haha
    Giveaway o kozmetiku GF FERRE TU ak máte záujem ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och tá čokoláda, tej nikdy nie je dosť :D

      Odstrániť
  4. tie okuliarky majú nezvyčajný tvar, ale aj tak ti veľmi pristanú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Totálne súhlasím s tým, čo si napísala:) presne tak to vplýva aj na mňa :D
    parádny outfit<3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Čím dlhšie, tým krajšia!
    Veľmi pekný outfit, po tej bundičke som pokukovala riadne dlho, a včera som si ju konečne objednala, už sa neviem dočkať, chcem si ju obliecť ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nebudeš ľutovať, je mäkká ako pierko, najradšej by som v nej aj spala :D

      Odstrániť
  7. Bundička vypadá nádherně. Jakou velikost máš zakoupenou?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, píšem ti aj sem, ak náhodou nechodíš na ASK :) ty si taký zbehlý človek, čo sa týka ebayu, poradíš mi? objednala som si jednu vec, no nechodila dlho, tak som im napísala, či mi nepošlú aspoň tracking number, že kde sa to nachádza, ale oni mi hneď poslali peniaze, lenže vec dnes dorazila, tak neviem, čo mám robiť, mám výčitky svedomia :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta bunda je kraaasna! Taky jedu ted furt zeleninu, haha.
    www.eivapoppins.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť