April´s Favorite Cosmetic Products

23.4.14

april

Rada by som vám predstavila pár obľúbených prípravkov za tento mesiac. Niektoré z nich možno používate aj vy a ak nie, tak by som ich na vašom mieste určite vyskúšala. :)


1. Dlhú dobu som používala notoricky známu Bioderma micelárku, ale táto od Garnier je rovnako vynikajúca a 400 ml balenie stojí cca 4-5 €, čo je o polovicu menej než micelárka od Biodermy. Je bez parfumácie.
IMG_4748

2. Krém na ruky Couleur Caramel....čím sa odlišuje od doterajších krémov na ruky, ktoré som mala možnosť vyskúšať? Hmmm jednak určite vôňou. Necítim z tohto krému žiadnu umelú syntetickú arómu, namiesto toho sa vám do nosa dostane príjemne sladkastá vôňa bambuckého masla a sezamového oleja. Krém má ľahkú konzistenciu a do pokožky sa vstrebe behom pár sekúnd. Nezanecháva na rukách mastnú vrstvu a dobre hydratuje. 99,1 % všetkých zložiek je je prírodného pôvodu, 12% zložiek je z bioprodukcie.
IMG_4753 

3. Vyhladzujúca podkladová báza pod make-up vytvára na pleti jemný neviditeľný film. Konzistencia je taká zvláštna, že ju nedokážem ani popísať. Nie je mokrá, skôr gélovitá, no keď ju nanášate na pleť, cítite takú saténovú hladkosť. Nemám vôbec hladkú pleť (iba v oblasti líc) a zväčša ma trápia rozšírené póry, minijazvičky po vyrážkach či viditeľné vrásky na čele. Táto báza minimalizuje nedostatky, zmatňuje pleť a make-up sa lepšie nanáša. Celkovo vylepšuje vzhľad pleti.
IMG_4752

4. Toto mydielko mám z košického Biocentral-u a vonia ako žuvačky Wrigleys Spearmint. :D Neobsahuje suroviny z ropy, enzýmy, fosfáty, syntetické konzervanty, umelé vône a farbivá. Som veľkým milovníkom mäty a to je aj jeden z dôvodov prečo som si ho vybrala, taktiež ma zaujalo, že obsahuje aktívne uhlie, ktoré má schopnosť absorbovať toxíny a chemické látky. Preto je vhodné pre ľudí, ktorí trpia ekzémom či lupienkou. Mäta má zas na kožu chladivé a upokojujúce účinky a pomáha pri popáleninách a slnkom spálenej koži. Je mi ho ľúto spotrebovať a je bezpečne uložené v mojom šatníku, ktorý teraz vonia ako obrovské balenie žuvačiek. :D
IMG_4755

IMG_4757

5. Ja a moje vlasy....to je večný boj. :D No skrátim to. Vyskúšala som mnoho prípravkov, od lacných až po tie drahé. GS Eladen je zlatá stredná cesta. Nie je extra drahý a predsa mi dosť pomohol. Kúpila som si balenie s 30 kapsulami, čo ma vyšlo cca 8 €. Každý deň som si po jedle dala jednu tabletku a účinky som začala vidieť už po týždni! Padanie vlasov sa mi zredukovalo aspoň o 80% a aj kvalita vlasov sa mi zlepšila. Rozhodne odporúčam!
gseladen30

Aký je váš obľúbený produkt, ktorý by ste odporučili?

You Might Also Like

13 comments

  1. Ja som si v poslednej dobe obľúbila prírodný krém na tvár a očný krém od i+m a telový krém od Bioreline :) Obe sú to prírodné značky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé tipy. Okrem bázy a micelárky som nič neskúšala. Je na čase to zmeniť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som tiež po dlhej dobe vymenila Biodermu za L´oréal micerálnu vodu a som veeeľmi spokojná. Vyskúšam aj tú Garnier a podkladovú bázu od Dermacol.... Po tehotenstve mi padajú trocha viac vlasy, tak skúsim aj tie kapsule! Vďaka za tip!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No s tými vlasmi si ma dostala, ja sa trápim s vypadávaním už strašne dlho a tak isto som vyskúšala už asi všetko ( nič nepomáha, len peňaženka furt plače :D ) ... O žiadnom Eladene som nepočula, čo sa čudujem ... Určite chcem vyskúšať - kupovala si to v lekárni ?

    www.michaelakovalcikova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, Eladen dostať v každej lekárni :)

      Odstrániť
  5. Baza aj micelarka su super, mam vyskusane :) Od Garnier pouzivam aj odlicovacie mlieko, z tejto istej sady a je skvele /za tu cenu/. Okrem toho mam rada serum od Baley s kyselinou hyaluronovou, za cca 3,99€
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a mas skor suchu alebo mastnejsiu plet? to iste ty timi? lebo na tu bayu citam vsade same chvali ale tiez som citala ze kvoli je napchata silikonmi a mastnejsej pleti skor ubliyuje ako pomaha tak neviem. ja mam bayu od Gosh a nejak nevidim velmi rozdiely vramci lepsej trvacnosti makeupu, ale pocitovo je super na pleti to hej

      Odstrániť
  6. Všetko vyzerá strašne super a lákavo :-) !

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Micelarku mam aj ja (uz 3 balenie :-)) a stoji viac asi cca 6-7

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ju kúpila za 4 € aj nejaké drobné, tak bola asi v akcii

      Odstrániť
  8. Micelarku mam aj ja (uz 3 balenie :-)) a stoji viac asi cca 6-7

    OdpovedaťOdstrániť
  9. je tá báza účinná?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no pre mňa účinná je, keďže mám na tvári veľa kožných nerovností a jedine táto báza mi dokáže úplne vyhladiť pleť :)

      Odstrániť