DIY Embellished Sweater

28.4.14

IMG_5099

Už dlho sa na blogu neobjavil žiaden DIY post, čo ma mrzí, lebo pretváranie starého na moderné, resp. vytvorenie niečoho nového rýchlo a jednoducho, ma celkom baví. Čo som si tentokrát pripravila? Opäť nič komplikované. :) Jednoduchý svetrík zo sekáča som ozdobila farebnými perlami a pretvorila ho na šmrncovný kúsok.

Čo budete potrebovať?
1. niť, nožnice, ihla
2. konkrétny kúsok, ktorý chcete oživiť (tričko, sveter, sukňa....)
3. koráliky, perly, kamienky...

IMG_3218

Samotný postup asi netreba vysvetľovať...len šijete, šijete a šijete. Ja som sa rozhodla, že perly vyšijem do tvaru kvetín, no fantázii sa medze nekladú, keďže existuje mnoho spôsobov zdobenia. Môžete obšiť iba golier, či rukávy, kto má trochu viac času a je dostatočne zručný, môže vyšiť rôzne nápisy alebo vlastnú podobizeň. :D

IMG_5089

A takýto je výsledok. :)

IMG_5100

Enjoy!
IMG_5102

You Might Also Like

8 comments

  1. Obliecť, nafotiť, uverejniť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super návod ako urobiť z obyčajnej veci originálny kúsok :) Niekedy, keď budem mať naozaj chuť na trochu ručných prác to určite skúsim, ale len niečo jednoduché, na vlastnú podobizeň si naozaj netrúfam :D
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stačí tak málo a má to taký skvelý efekt! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lovely DYE for a very cute sweater...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzerá to úplne skvele :)

    www.la-blanche.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť