Floral April

4.4.14

Ak by ste si mohli vybrať, ktorou rastlinou by ste chceli byť, ktorá by to bola? Ja by som určite zvolila orgován, levanduľu a mätu. Orgován ma priťahuje najmä svojou vôňou a rôznymi odtieňmi fialovej. Tá síce nepatrí k mojim obľúbeným farbám, v šatníku sa mi ani nevyskytuje, no na kvetoch je nádherná. Levanduľa má tiež špecifickú vôňu a navyše je užitočná. Má široké využitie v kozmetike, môže sa použiť aj pri varení, pomáha pri nespavosti a v skrini by vám nemalo chýbať vrecúško so sušenou levanduľou, ktorá účinne odpudzuje mole. :) A nakoniec mäta. Tej som prišla na chuť len prednedávnom a nerozumiem prečo som ju neskúsila už skôr, mätový čaj je naozaj vynikajúci, osviežujúci a počas sparných dní budem vyrábať "mojito" ako na bežiacom páse. :)

IMG_4382

IMG_4388

IMG_4392

IMG_4410

IMG_4430
blazer - OASAP
top, bag - Asos
pants - Mango (outlet Parndorf)
heels, Mango

You Might Also Like

24 comments

  1. jééj, to je aké svieže...páči sa mi ako veľa ľudí zanecháva čiernu, dokonca aj ja, čo som inú farbu cez zimu nepoznala.
    inak, nemala si tie vlasy kratšie, alebo ja som mimo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, nevím, jestli ti ty světlé barvy tak krásně vytáhly oči nebo čím to je, ale nemůžu se přestat dívat na tvoje oči, jaké krásné je máš! I celý outfit je božský, tohle se moc povedlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) to robí svetlo, vtedy mám malé zreničky a vynikne mi farba oči, inokedy mám zreničky veľmi veľké....som ako mačka :D

      Odstrániť
  3. Timčis, kráásna si :) Oči máš neskutočné! A ten náhrdelník ma úplne dojal (Ty vieš prečo:D).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lebo je to mega super gift of tebaaaaaaaaaaaaaa <3 :D

      Odstrániť
  4. Toto je úžasné! Nemyslela som si, že by sa mi mohli takéto svetlé farby páčiť v kombinácii s tými pestrými, lebo ja už automaticky siaham po čiernej, zamilovala som si ju. Ale fakt super skombinované, pristane ti to :)

    Lyanelle

    OdpovedaťOdstrániť
  5. OH TIMBO SWEETIE I LOVE YOUR FLORAL SHIRT!! YOU FIT VERY GREAT ON CASUAL STYLE, SO COOL!! YOUR EYES ARE SO BEAUTIFUL! I LOOOOOVE TO SEE THEM!!! YOU LOOK AMAZING :) KISSES

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you my deaaaaaaaar :D

      Odstrániť
    2. :) KEEP ROCKIN' STYLE DARLING!! YOU'RE AWESOME!

      Odstrániť
  6. Wow ty si nádherná ! ako ´víla :-))
    Veľmi ti to pristane <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jsi nádherná! Krásný outfit, miluju květinové vzory. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vau ten blazer je nádherný! :)

    lovelybeautybook.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. What a beautiful blazer! Love the floral print and the pastels!

    http://jeansandroses.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. hey! I really like your blog :) I am your new follower.

    check out mine, if you like: http://ninalavitaebella.blogspot.com/

    have a nice day xx

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Blazer je krásny, celú ťa rozžiaril! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nadherny outfit... A tvoje oci su prekrasneeee....
    *H
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vytváraš krásne a inšpiratívne outfity ! Určite odoberám tvoj blog a podporujem slovenskú blogovú scénu :) Som nadšená z blogov ako ten tvoj ! :) Ak máš záujem čekni moj blog www.bluissue.blogspot.sk.
    Papapa a pekny den

    OdpovedaťOdstrániť