Floral Fairy

8.4.14

Moje kvetinové obdobie ešte stále pokračuje ako vidíte. Bola som dosť nerozhodná v prípade týchto šiat. Zaujali ma hlavne jednoduchým strihom a vzor na spodnej časti je decentný a zároveň nápaditý. No v hre boli ešte jedny šaty. Musela som dokonca vyžiadať pomoc od publika prostredníctvom FB a názorová rôznorodosť ma ešte viac zamotávala. :D Na záver som sa rozhodla, že sa ponorím do svojho JA a poslúchnem svoj vnútorný hlas, ktorý mi radil, že mám ostať pri jednoduchosti. Neviem ako vy, ale ja som s výberom spokojná. :)

fairy

fairy2

IMG_4508

IMG_4513
dress - OASAP
shoes - Zara
bag - gift
headband - Asos

You Might Also Like

13 comments

  1. Aj ja som s vyberom spokojná ked ty si spokojna :) vyzeras krasne ako vzdy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne šatičky! a veľmi ti pristanú! a tá srdiečková aplikácia do vlasov je naozaj krásna! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Téda, to je nádhera, ty šaty, ta "čelenka", moc ti to sluší ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasne!!!
    Super ze si sa rozhodla pre tieto saty jednoznacne lepsia volba!! :))
    *H
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
  5. OH WOW DARLING YOU'RE SO WONDERFUL, LOVE YOUR FLOWER SKIRT, AND YOUR WHITE SHIRT IS PRETTY AMAZING.. WONDER IF YOU USE THE SAME OUTFIT WITH CONVERSES INSTEAD OF HEELS, IT'D BE AWESOME TO SEE :) YOU ROCK! KISSES DARLING!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. NOW I FIGURE OUT IT'S A DRESS, OH BOY!!! FANTASTIC!!

      Odstrániť
    2. i guess you´re pretty obsessed with converse shoes :D i really like them too, but i don´t think they would match with this type od dress :)

      Odstrániť
    3. YE I ADMIT I LOOOOOVE SNEAKERS, WELL ALRIGHT :) BUT STILL YOU ROCK THE LOOK HAHAH :D

      Odstrániť
  6. Nádherné! :)

    http://victorys-diary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hi!, Do a good job, and would like us to follow him, I invite you to visit my blog and if you like, we follow.
    Tell me what you think?
    http://prettytendency.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť