Florals Pattern

16.4.14

S nástupom chladnejšieho počasia som opäť prešla na tmavšie farby, no kvetinové vzory ma baviť neprestali. A pravdepodobne ste zaznamenali aj menšiu zmenu vo fotkách. Rozhodla som sa, že tentokrát radšej investujem do objektívu než do oblečenia a preto najbližšie týždne do žiadneho obchodu (ani len online!) nepáchnem! :D (Challenge accepted) Len škoda, že Blogger z akéhosi dôvodu dosť "sprzňuje" fotky, čiže na tejto záležitosti budem musieť ešte popracovať. Prajem príjemné blížiace sa sviatky! :)

floral

floral2

IMG_4995

IMG_4982
cap - choies.com
sweater - H&M
skirt - Sheinside
boots - Zara
bag - ebay.co.uk

You Might Also Like

26 comments

  1. nádherná si tu! a tá sukňa vyzerá neskutočne! :)
    počuj, máš holé nohy? :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo si šiši? :D mám telové pančuchy

      Odstrániť
    2. tak sú perfektné, lebo ich ani nevidno :D

      Odstrániť
    3. Tie su uzasne idem si nakupit zasobu na leto nech nemam zasa tak neprirodzene leskle nohy :-/

      Odstrániť
  2. Ta posledna fotka je dokonala, samozrejme aj ostatne :) Pristane ti to takto :)

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Za mě možná bez té čepky, zbytek super a taky chválím tělové punčochy, že nejdou vůbec vidět!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné :)) outfit se mi moc líbí
    Angelika

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kabelka je super! Zoufale nějakou malou černou potřebuji, ale vždycky když si nějakou vyberu, tak je děsně drahá :(
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ježiiiiš......... ty sa vieš uplne krasne obliect... ved ako inak ;-) a inak aj ja som na tuto suknu pozerala ale neviem ako je to s postovnym... :-/ kolko si platila ak sa smiem spytat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem... a na všetky veci??? A nahodou nemas nejaku skusenost s Forever 21( s eshopom myslim) :-)

      Odstrániť
  7. ano na všetok tovar máš poštovné zadarmo :) forever21 nezasiela na Slovensko, takže odtiaľ ani nenakupujem....vo Viedni je však predajňa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aha.. tak veľmi ďakujem a na sheinside sa ako plati?:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cez paypal alebo platobnou kartou (Visa, Maestro...atď..)

      Odstrániť
  9. Ďakujem veľmi pekne.... už som si aj objednala:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem veľmi pekne.... už som si aj objednala:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wow tá sukňa! jednoduchý ale skvelý outfit :)

    http://the-differentone.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť