Pink is the love you discover

13.4.14

Už si ani nespomeniem, kedy som si naposledy kúpila niečo ružové, čo je nositeľné aj počas bežného dňa (ružové tepláky sa nepočítajú :D). Myslela som si, že z tejto farby som už asi vyrástla, no pravdepodobne záleží aj na tom, aký odtieň ružovej si vyberiete, v akom množstve ju nosíte a čo je hlavné, s akými ďalšími farbami ju skombinujete. Aký máte vzťah k ružovej? :)

IMG_4628

IMG_4642

IMG_4677

pinky

IMG_4654

IMG_4657
top, pants, shoes - Zara
necklace - ebay.co.uk
clutch - oasap.com

You Might Also Like

16 comments

  1. tepláky se nepočítají ... :D:D:D:D paráda !!! tohle ti moc ,,přistane'' :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já růžovou nesnáším, ale tobě to v takové kombinaci vážně sekne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa ružová na iných ľuďoch páči, ale ja k nej mám stále veľmi negatívny postoj v spojitosti so mnou. Sme ako päsť na oko.Človek neznalý môjho charakteru by sa nado mnou v ružovej pravdepodobne nepozastavil, no v okruhu mojich známych ružová na mne vyvoláva smiech :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělé kalhoty :) opravdu vydařený outfit!

    www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krása!
    ja mám v poslednej dobe dosť ružové obdobie, síce trošku strelenejšie, nejako ma na chvíľu opustil minimalizmus a kombinujem jedno cez druhé, ale ružová musí byť! :)
    v tvojom podaní krásne a tento odtieň je veľmô dobrý.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. naozaj nádherný outfit!
    klobúk dole, paľec hore! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám olivový odtieň pleti a mnohí mi hovoria, že farby ako napr. táto púdrová/staroružová mi veľmi pristanú. Nejak sa však nedokážem vymaniť z môjho monochromatického, čierneho začarovaného kruhu. Možno práve toto je tá správna cesta. Každopádne aspoň Tebe táto kombinácia veľmi pristane. :) Takže ďakujem za inspo. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekný outfit :) Ja mám ružovú celkom rada, ale len niektoré odtiene. V poslednej dobe sa mi už prestala páčiť taká sýta cyklámenová. Skôr také jemnejšie odtiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. toto je vážne pekné :)

    https://docs.google.com/forms/d/1B33Xov11NGYTaR6CSYAVZdkC-vqS2fMU3qZNv9Xy4pg/viewform

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásny náhrdelník :3
    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten náhrdelník to skvěle doplňuje! Hned to získá na zajímavosti :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Prave prechadzam tvoje prispevky a tvoje outfity su jednicka. Individualita jemne edgy styl, vzdy premyslena kombinacia,super inspirativne ! Vdaka za dobru pracu a prispevky :)http://bluissue.blogspot.sk/2014/04/weekend-getaway-tatras.html?spref=fb

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To to je naozaj super outfit, krasne skombinovane a ten nahrdelnik tomu dodava smrnc :) akurat je vidiet ze u tych topanociek ti vobec nesedi klenba...ale poviem ti ze aj ja s tym mavam casty problem :)

    OdpovedaťOdstrániť