Zip Sweatshirt

19.4.14

hue1

Zdravím vás, ako trávite voľné dni? Mňa už od začiatku týždňa trápi silná nádcha, ktorú som stihla preniesť aj na priateľa. Posledné dva dni sme preležali v posteli, prejedali sa a pozerali seriály. Pre niekoho to môže znieť ako luxus :D, no oveľa radšej by som sadla na bicykel a išla relaxovať do prírody. A nakoľko môj imunitný systém blbne už nejakú dobu, rozhodla som, že okrem športovania, je najvyšší čas zmeniť aj stravu. Diétovať rozhodne nemienim, no som si vedomá, že určite musím obmedziť sladkosti a zvýšiť príjem ovocia, zeleniny, rýb, zdravých tukov a nahradiť určité potraviny zdravou variantou. Ak máte dobrý tip na zdravé a chutné jedlo, neváhajte prispieť. :)

IMG_4785

IMG_4804

IMG_4868

IMG_4820

IMG_4816
sweatshirt - Sheinside
hat - OASAP
jacket - Reserved
jeans - H&M
shoes - Asos
bag - Mango

You Might Also Like

19 comments

  1. Zasa krasny outfit. Ved ako inak... asi to imunite nepomoze ale super su rozne salaty... .mne najviac chuti s rajcinkou uhorkou olivami a cottage cheesom... salaty skvele chutia a su zdrave.. a je ich tolko ze si kazdy urcite vibere ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bunda nemá chybu! Nežná & rocková :) K tým zdravým tukom musím povedať, že bez avokáda a kokosového oleja sa naša domácnosť nezaobíde. Ľudia majú rokmi zažitú predstavu, že z tukov priberú, ale opak je pravda. Mňa lyžica kokosového oleja v raňajkách zasýti natoľko, že nemám potrebu vyjedať do obeda nič iné a mám energiu pracovať a nie myslieť na jedlo :) Reálne môžem potvrdiť, že tento tuk je pre telo nepostrádateľný a pomáha chudnúť (vďaka zníženiu príjmu cukrov a zvýšením príjmu zdravých tukov). Ja jedávam tento 100% bio kokosový olej http://www.biokrasa.sk/uvod/bio-kokosovy-olej.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj kokosový olej je naozaj zázračný používam ho fakt na všetko, na varenie, pečenie, na telo, vlasy....:)

      Odstrániť
  3. great outfit!
    nice shoes!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. podľa mňa si skús robiť zo začiatku len niekoľko dňové detoxy a postupne pomaly prejsť na niečo lepšie :) skús vynechať rafinovaný cukor v takej miere ako vieš, a nahrádzať ho raw cane sugarom poprípade prírodnými sladidlami ako agáve, jahovorý sirup mnoho ďalších. ovocie je najlepšie konzumovať vo forme štiav či smoothie, ja si na tom dosť fičím, len si treba tiež dávať pozor na ten cukor, na smoothie skús kombo mrkva+pomaranč+pol hruška+pol jablko+agave+chia+pol deci pomarančovej šťavy+deci vody, alebo ďalšie špenát+kiwi+banán+ voda najlepšie kombo, na dodanie energie sú veľmi dobré chia semienka, matcha alebo spirulina, ďalej mne dosť pomáhalo keď som vynechala pečivo všeobecne pšenicu a lepok, cítila som sa ľahšia, tak isto aj menšiu konzumáciu kravských výrobkov, a hlavne sladké no, to je zlo, ale našla som jednoduché alternatívy ako ja neviem kaše, napr. pohánkové vločky, ryžové s banánom, orieškami a s hocičím v podstate, ale raw chocolate puding http://thesimpleveganista.blogspot.sk/2013/04/raw-chocolate-pudding-3-ways.html je to megarýchle, zdravšie a nebudeš mať chuť na tabuľku čokolády
    je to v podstate len o gúglení a skúšaní čo ti vyhovuje a chutí a čo nie, ťažko sa radí, nie som v tom až tak moc fundovaný človek :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inak sa chcem ešte spýtať, že tá bunda je teraz v obchodoch, či je už staršia? :)

      Odstrániť
    2. kupovala som ju pred mesiacom, možno ju ešte nájdeš :)

      Odstrániť
    3. namiesto sladidla používam med, ale vyskúšala by som aj agáve, aj keď zrovna nie je najlacnejšie :-/. A ďakujem za tip na smoothie, robím si na ne zálusk už pekne dlho, len si ešte musím zaobstarať mixér :D, bez neho nič nespravím.

      Odstrániť
  5. Krásný outft! Strašně se mi líbí tvoje vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. klobúk je top!! :)

    http://michelleeskingdom.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty si tak krásna! skoro sa uzdrav :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten klobouk je boží! odkud je? nemáš to u toho napsaný :/ a moc ti to sluší, máš dokonalý vlásky :)

    Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda když se zúčastníš. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://www.oasap.com/hats/8116-woolen-wide-brim-gentleman-hat.html?fuid=2060

      :)

      Odstrániť
  9. Hrozne potrebujem tú červenú kabelku :( A mimochodom si skvelý klobúkový typ, pozorujem, že v nich vyzeráš strašne dobre.

    www.michaelakovalcikova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť