COCONUT MACAROONS

21.5.14

macroon

Ponúkam ďalší veľmi jednoduchý recept pre zdravé maškrtenie. :) Čo budete potrebovať?

1 šálka kokosovej múčky
1/2 šálky medu
3 vajcia
1/2 polievkovej lyžice mandlovej/vanilkovej arómy
štipka soli

IMG_5200

Oddeľte bielka od žĺtkov, bielka vymiešajte mixérom. Pridajte štipku soli, med, arómu a múčku a opatrne všetky suroviny zamiešajte. Ak by bola hmota príliš riedka, pridajte ešte trochu kokosovej múčky. Ja som si polovicu hmoty oddelila a pridala do nej holandské kakao. Guličky môžete vytvarovať pomocou lyžice alebo rukami (tip: pred tvarovaním si namočte ruky do vody, hmota sa nebude lepiť). 

IMG_5221

Guličky ukladajte na plech vystlaný papierom na pečenie. Predhrejte si rúru na 175 stupňov a pečte 10-15 minút, kým nebudú na povrchu zlatisté. 

ENJOY!
IMG_5226

You Might Also Like

7 comments

  1. Mnam... uz sa mi zbiehaju slinky .. :-) a inak timi uvazovala si ze ci by si nesla do nakupnych maniacok ako zuzka? Podla mna by si sa tam hodila....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. túto otázku som dostala už od viacerých, ale stále na ňu nemám odpoveď :D no ak by som do toho išla, určite by sa o tom moji čitatelia dozvedeli hneď ako prví ;)

      Odstrániť
  2. to rozhodně zkusím :-)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam, vyzerajú veľmi chutne, hneď zajtra vyskúšam :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyskúšala som, overila kvalitu a zdieľala receptík na mojom blogu. Dobrota! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mna by zaujimalo v com si spravila ten napis hezky na prvej fotke :D

    OdpovedaťOdstrániť