F&F LETO 2014

4.5.14

IMG_5581

O jarnej a letnej kolekcii F&F som písala už v decembri minulého roku, no pokiaľ ste tento článok prehliadli, môžete ho nájsť tu. :) Pevne verím tomu, že veľká väčšina z vás sa nesmierne teší na leto a F&F tím obzvlášť, keďže opäť vystrojil exotickú party, na ktorej nesmeli chýbať horúce kúsky!

IMG_5551

IMG_5554

IMG_5555

V letnej kolekcii nesmú chýbať pastelové farby a kvetinové vzory. Ľahké tunikové šaty, puzdrové sukne, áčkové sukne budú toto leto určite bodovať!

IMG_5558

IMG_5565

Aktívnejšie typy siahnu možno po teplákoch, šortkách, ľahučkých mikinách či voľnejších overaloch.

IMG_5566

IMG_5568

IMG_5574

IMG_5577

IMG_5583

Ak sa chystáte na letný festival, toto je pre vás to pravé orechové! Voľné tuniky s nádychom folklóru, čipkované šortky alebo boho overaly z vás zaručene spravia festivalovú princeznú. :)

IMG_5588

IMG_5594
ideálna na pláž, nie? :)

IMG_5599

IMG_5601

IMG_5604

ff
moje obľúbené kúsky

A na záver mix aztéckych a zvieracích vzorov. Pre tie odvážnejšie v žiarivých a veselých farbách, pre minimalistky zas v klasickej čierno-bielej kombinácii. 

IMG_5608

IMG_5610

IMG_5613

IMG_5615

IMG_5616
o drobné pochúťky nikdy nie je núdza :)

IMG_5623

IMG_2632

Ďakujem celému F&F tímu za pozvanie. :)

You Might Also Like

7 comments

  1. Na tie lodičky som už pozerala, ale keď ja sa s opätkami nekamarátim, takže by som ich asi i tak nenosila. Snáď sa to taz naučím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj krasna kolekcia, clovek by sa tam aj cely zaodel ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, máš moc hezký blog! :) právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jej, nadherne veci, asi pojdem zas nakupovat :)

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja mam neskutocne rada Tesco a ich kolekcie su super, ale tato sa obzvlast vydarila :)

    OdpovedaťOdstrániť