Lace skirt

1.5.14

Zdravím vás, ako ste oslávili dnešný prvomájový deň? Našťastie nám dnes nehrozili žiadne prehánky...za posledné dni ich bolo celkom dosť. Hneď ako som ráno vstala, napiekla som čokoládovo-avokádový koláč a potom vyrazila s priateľmi na hrádzu. Prešli sme na bicykloch 40 km (20 tam a 20 späť)! Aj napriek tomu, že som na seba hrdá, že som zvládla takúto vzdialenosť, mám obrovský strach zo zajtrajšieho dňa. Dúfam, že môj zadok ostane bez trvalých následkov. :D

A pár slov k outfitu: sukňa je zo sammydress.com a na to že stojí okolo 7 €, má pomerne fajn kvalitu. Čipkovaná vrchná látka dodáva sukni elegantný rozmer, no v lete ju určite budem kombinovať aj s obyčajnými tričkami s potlačou. Blúza malinovej farby je fajn úlovok zo sekáča. Nechcela som, aby svojou výraznou farbou odpútavala pozornosť od sukne, tak som ju trochu stlmila mikinou z Manga a celkový look doplnila čiernou kabelkou a jednoduchými topánkami s viazaním okolo členka. Enjoy!

IMG_5394

IMG_5401

IMG_5409

IMG_5414

IMG_5454

IMG_5460
blouse - second hand
sweater - Mango
skirt - sammydress.com
bag,necklace - ebay.co.uk
shoes - choies.com


You Might Also Like

13 comments

  1. Ako dlho si cakala na suknu kym prisla ?:) vdaka za odpoved :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá sukňa je krásna, tiež som rozmýšľala, že si ju objednám :) len tie topánky podľľa mňa škaredú nohu robia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Suknicka je uzasna a cely outfit taktiez. A chcela som sa spytat kolko stala mikina lebo presne takyto styl uz dlho hladam. Dakujem za odpoved. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta sukýnka vypadá božsky! Moc Ti to sluší! :-)

    http://www.klaranekulova.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ako je to, prosim ta, s postovnym na Sammydresse? Zalezi od vahy tovaru ci je free?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na sammydress sa platí poštovné a jeho výška záleží od váhy tovaru, ak si objednáš jednu vec, ktorá má menej ako kilo, poštovné stojí cca 5 €, ale pri tovare, ktorý už má vyše 1kg, stojí poštovné aj 15 €

      Odstrániť
  6. Páni, 40km bych asi nezvládla :D Moc ti to sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. skoda ze nemaju postovne zdarma :) hned by som suknu brala :)

    OdpovedaťOdstrániť