Pink Paisley

28.5.14

Biela ma natoľko uchvátila tento rok, že som ju musela mať aj na doplnkoch. Biele sandále sú z Manga, ale kúpila som ich cez ich online shop, lebo v predajniach som na ne nenarazila. Nenechajte sa odradiť výškou opätku, sú naozaj mäkkučké a pohodlné! Na môj veru! :D Okuliare s bielo-pozláteným rámom som zas našla v New Yorkeri a priateľ tvrdí, že v nich vyzerám smiešne. Povedala som si "whatever", aspoň ľudí pobavím. :D Takisto už dávno neplatí zásada, že kabelka by sa mala zladiť s topánkami a naopak, no v tomto prípade som sa držala "starých tradícií". Ktorá farba vás momentálne opantala? :)

IMG_6507

IMG_6565

IMG_6579o

pinkdetail

IMG_6546

IMG_6551
blouse, shorts - H&M
heels - Mango
bag - Asos
sunglasses - New Yorker

You Might Also Like

15 comments

  1. dokonalý outfit a topánky nehovoriac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. podľa mňa ti tie okuliare veľmi svečia :) veľmi pekné celé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super to vyzerá! letne sexy funky !

    www.donnaiveh.blogspot.com

    zapojte sa do súťaže o líčenie zadarmo!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš krásny štýl a topánky..odpadla som ♥
    www.lenkabrisiakova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Supera okuliare ti svedcia ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Supera okuliare ti svedcia ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Timi velmi krasny outfit a okuliare ti jednoznacne velmi pristanu..... ja som sa ta chcela spytat ze ci sa cez new look plati paypalom alebop priamo kartou..... vopred dakujem.... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, môžeš platiť aj paypalom aj kartou :)

      Odstrániť
  8. okuliare a outfit na jednotku

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I love how you dressed up shorts. The shorts are beautiful and the shirt and heels compliment it perfectly. I also love the cat at the top of your blog and the one for your store. Basically i like cats. I have a section of my blog called "Kitty Corner" dedicated to cats and cat fashion.

    http://www.lookfortheoccasion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. amazing outfit very summerish
    www.mlleepaulettegirl.com

    OdpovedaťOdstrániť