Splashed Ink

10.5.14

Dnes len veľmi stručne, lebo na mňa lezú driemoty. -.- Návšteva Primarku nebola až taká úspešná, ako som si vysnívala. Odniesla som si síce pár základných kúskov, ktoré určite splnia svoj účel na veľa sezón, no zvyšok sortimentu sa mi buď nepáčil alebo jednoducho nemali moju veľkosť. Zato návštevu ZOO som si fakt užila a keby som mohla, tak by som v nej aj ostala žiť....alebo si nejakú kúpiť, ako Matt Damon v tomto roztomilom filme. :D Zajtra je Deň matiek, tak nezabudnite tú svoju potešiť nejakým kvietkom. :) Dobrú noc.

marble2

marble

IMG_5632

IMG_5664

IMG_5668

IMG_5699
hat - OASAP
shirt - OASAP
jacket - Reserved
jeans - H&M
bag - ebay.co.uk
sneakers - Converse

You Might Also Like

16 comments

  1. joj tá bunda + vlasy + klobúk = vynikajúce!
    aj ja chcem do zoo!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta košile je dokonalá! a klobouk ti nejvíc sluší :)) super outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten se ti povedl, krásný outfit! :)
    Kde jsi prosím sehnala ty Conversky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, kúpila som ich v nejakom obchode v chorvátskom Zadare, ale nájdeš ich aj na Asose

      Odstrániť
  4. super! :)
    klobouk, bunda, košile... všechno vypadá skvěle a máš nádherné vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milujem tvoje vlasy <3456 ! :D a dokonalý outfit

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvělý outfit, hlavně košile a klobouk jsou topky!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dievčatá, keď už idete spraviť nejakú tú fotku na svoj blog, tak si aspoň vyžehlite oblečenie.. nič v zlom, ale ja si to často všímam na ľuďoch :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si to tiež všímam, ale tiež treba brať do úvahy, že človek sa neustále hýbe a plus keď je aj materiál náchylný na krčenie, tak môžeš oblečenie žehliť koľko chceš, po pár minútach sa opäť pokrčí...

      Odstrániť
  8. Super outfit ako vždy... a bundu máme takú istú plus teda converse...... ;-) a neurobila by si prosím iba taký krátky post ( super by bolo aj video) o tom čo si si tam kúpila??? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný outfit, podobný klobouk sháním už věčnost.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahoj, prosim ta vies sem hodit presny link na tu kabelku? Je mega! Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nech sa páči :)
      http://www.ebay.co.uk/itm/New-Womens-Celebrity-Studded-Bottom-Duffel-PU-Leather-Handbag-Shoulder-Bag-BP948-/251232239948?pt=UK_Women_s_Handbags&var=550215739010&hash=item3a7e9bc14c

      Odstrániť
  11. Naadherne. Velmi sa mi paci kosela a ten klobuk tomu dal uplne novy rozmer. Musim si aj ja uz nejaky zaobstarat. Urcite mrkni aj k nam na give away myslim ze by ta mohla zaujimat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. OH WOW TIMBO, YOU LOOK FABULOUS WITH THAT HAT AND LEATHER JACKET.. YOUR SHIRT IS PRETTY NICE ALSO, AND THOSE PANTS ARE VERY COOL, YOU'RE A BEAUTIFUL BLONDIE GIRL.. I LOOOOOOOVE TO SEE YOU WEARING SOCKLESS CONVERSES, IT'S SO AMAZING AND GIVES YOU A SEXY TOUCH FOR YOUR LOOKS, FOR GOD'S SAAAAAAAAAAKE SWEETIE, I AM ABOUT TO EXXXXXXXXXXXXPLOOOOOOOOOOOOOODEEEEE!!! YOU ROCK THE LOOK, DEFINITELY! LOOOOOOOOOOOOOVE IIIIIIIIIIIIIIT!!

    OdpovedaťOdstrániť