Summer dots

24.5.14

Uvedomujem si, že tieto horúčavy prišli celkom zhurta, no nesťažujem sa....zatiaľ. :D Chodiť v niekoľkých vrstvách ma už prestalo baviť a v ľahučkých materiáloch sa cítim ako pierko. Tieto kraťase boli kedysi dlhými harémovými nohavicami, no nechala som si ich skrátiť. Predsa len...bodky síce pôsobia nevinne, ale netreba to s nimi preháňať. :) Toto je jeden z mála outfitov, v ktorých sa cítim na 100% pohodlne a teším sa, že ho o mesiac budem môcť opäť vyvetrať na dovolenke. Pekný zvyšok víkendu prajem. :)

IMG_6382

IMG_6385

IMG_6429

IMG_6460

portrety

IMG_6423
shorts - boohoo.com
blouse - H&M
hat - Primark
sandals - Asos
bag - ebay.co.uk (here)
sunglasses - Gate

You Might Also Like

11 comments

  1. Naozaj je to krásne, hneď by som si to na seba obliekla, počas týchto horúcich dní :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tyhle lehké materiály taky miluju :) celkově se mi kombinace moc líbí, ale hlavně bych teď brala nějaké takové šortky!! :)

    http://giallotulipano.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jednoduché, pohodlné a chic! Skvelé na leto. Aj keď, ja stále márne pátram po dokonalej bielej letnej blúzke.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekný outfit, vkusný, milý... ale detail, keď počujem slovo "kraťase" otvára sa mi nožík vo vrecku :-DD
    http://jazykovaporadna.sme.sk/q/1915/

    OdpovedaťOdstrániť