White Jeans

16.5.14

Vždy som sa tak trochu vyhýbala noseniu bieleho oblečenia. Človek musí byť v tomto prípade viac obozretný, lebo stačí malá nepozornosť a je po srande. Biela je ako keby magnetom na všetky nečistoty a doslova túži po zašpinení. :D Obzvlášť veľký pozor by si mali dávať ľudia, ktorí priťahujú trapasy alebo sú len nešikovní (viď ja, no zatiaľ sa držím :D). Biele jeansy som zháňala celkom dlho. Chcela som také, ktoré sú cenovo prípustné a zároveň nie sú vyrobené z lacného materiálu, ktorý presvitá. Tieto som našla v Primarku a vyšli ma na 10 €. Ďalším úspešným úlovkom je slamený klobúčik, ktorý je síce nováčikom v mojej zbierke, no v lete počas sparných dní bude verným pomocníkom. Prajem vám príjemne prežitý víkend!

IMG_5980

IMG_5982

IMG_5990

IMG_6000

IMG_6005

IMG_6012

IMG_6029

IMG_6020
t-shirt, hat, jeans - Primark
denim jacket - H&M
bag - OASAP
shoes - Asos
bracelet - Persunmall


You Might Also Like

9 comments

  1. Klobúk je perfektný, na taký si už dlho brúsim zuby ;-).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super jednoduchý outfit! moc se mi líbí ten slaměný klobouk a leopardí slip-ony :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jednoduché a pěkné. :) Jen bych zvolila jinou kabelku.
    A s těmi bílými kalhoty souhlasím, proto se je taky bojím si koupit. :D Vím, že jsem nemehlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. konečne dobré skombinovaná riflova bunda :) to sa tak často nevidí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. KLobúčik je odkial? Krásny, prekrásny...ale svedčí ti velmi.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Leopardí slipony nesmějí chybět vážně nikde :D
    DAwardrobes

    OdpovedaťOdstrániť