Cropped top

24.6.14

V živote by ma nenapadlo, že si raz kúpim takto krátky top. Nikdy som nepatrila k ženám, ktoré majú potrebu sa odhaľovať. Výstrihy ma vôbec nelákajú a ultra mini sukienky už vôbec nie. No crop topy sa mi vždy páčili (ako pubertiačka som mala jedno extra obľúbené...biele s nápisom Spice Girls. :D ), len ma brzdila moja najneobľúbenejšia časť tela a to moje brucho. Po zmene stravovania sa mi podarilo dačo pochudnúť a našťastie sa mi aj brucho trochu "scuclo". Nie je síce úplne mega ploché a pevné a asi ani nikdy nebude a preto som radšej zvolila nohavice s vyšším pásom...keby sa náhodou nejaký faldík snažil vyliezť von. :D Aký máte názor na crop topy? Páčia sa vám?

P.S. - Odchádzam na týždeň do Španielska na dovolenku. Notebook si so sebou neberiem, takže máte odo mňa týždeň pokoj. :) Poslúchajte. 

IMG_7279

IMG_7287

IMG_7320

IMG_7336

cropde

IMG_7322

cropped top - New Yorker
pants - H&M
shoes - Pimkie
bag - ebay.co.uk


You Might Also Like

19 comments

  1. Crop topy sa mi veľmi páčia.. dokonca sama vlastním doma asi 5 takýchto kúskov :-)... alevždy ich nosím so šortkami s vysokým pásom..... a outfit na. 1*.... a dúfam, že si Španielsko poriadne užiješ a prípadne pokúpiš nejaké pekné vecičky.... :-)
    Btw: ta farba vlasov ti brutálne pristane ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Crop topy sa mi vždy páčili, no nie som až taká odvážna na to, aby som si ich mala obliecť. :)) Predsa len ja mám oveľa väčšie "bruško" ako ty :DDD uži si Španielsko :3 <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Timi, si kočka, nerieš blbosti, bruško na fotke máš super pekné!
    A vlasy - TOP!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekné máš takto tie vlasy, naozaj ikonická si! :) a užívaj si španielsko!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ach ja chcem tiež nosiť také topy!!! a už sa celkom chytám :)
    a tento look ti veľmi sekne, tá farebná kombinácia :) a vlasy na jednotku. proste dnes je to úplne dokonalééé!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pri tvojej postave sú crop topy povinnosťou! :)

      Odstrániť
  6. Jooo tak tohle ti sekne! Užij si dovču ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekné ! a super zmena vlasov , sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pristane ti to :-)
    Mne sa krátke topy veľmi páčia len mám taký problém, že mám brucho dosť chlpaté. A nie ako väčšina žien, že len pod pupkom ale ja ho mám úplne celé :-/ Chĺpky si vytrhávam, neholím, ale rastú tmavšie, tvrdšie.. Takže asi sa budem musieť zmieriť s tým, že toto nosiť nebudem :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no je pravda, že holiť by si si ho nemala :D keď tak skús depiláciu voskom

      Odstrániť
  9. ale vlasy ti idu! pekny outfuk :)

    Zapoj sa do giveaway a vyhraj asos sandále!
    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Woooow! Vyzeráš úžasne, ten crop top ti veľmi pristane. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wow... ten outfit je naaadherný! :3

    http://www.lifesabi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc pěkný top, vypadá opravdu super :) Sluší Ti to.

    OdpovedaťOdstrániť