Orangina

10.6.14

orange

Odvtedy čo poznám Zuz, vnímam šaty úplne inak a som rada, že môj šatník sa nimi pomaličky zapĺňa. Či chcete alebo nie, priatelia a známi vás dokážu do istej miery ovplyvňovať a aj vami manipulovať. :D Tieto elektrizujúco oranžové šaty sú z F&F a musím poznamenať, že keď som prvýkrát okolo nich prešla, vôbec ma nezaujali. Hodila som po nich malé očko a ešte si vravím "Bože, kto toto nosí?". Keď som okolo nich prechádzala druhýkrát, nedalo mi to, vzala som si ich, vyskúšala a veľmi sa mi zapáčili. Niekedy jednoducho musíte počúvať svoj šiesty zmysel...pardon oprava...nie niekedy...ale VŽDY! :D 

IMG_6734

IMG_6737

IMG_6757

IMG_6776

IMG_6813

IMG_6809
dress - F&F
jacket, shoes - H&M
bag - Asos
necklace - ebay.co.uk
sunglasses - New Yorker

You Might Also Like

14 comments

  1. Velmi sa mi to paci... podobne saty mam aj ja len maju suknu do A-cka.. a tiez som si hovorila kto by si to obliekol a teraz ich mam doma aj ja ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi sa mi to paci... podobne saty mam aj ja len maju suknu do A-cka.. a tiez som si hovorila kto by si to obliekol a teraz ich mam doma aj ja ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Posledna fotka je super a velmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oranžovú nemusím, ale teraz som si kúpila oranžové tenisky a zbožňujem ich, inak v šatníku nemám nič oranžové :D
    a podobne som to mala s midi áčkovými sukňami a teraz chodím po obchode a zháňam iba tie.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ako si si to len mohla povedať, mega ti pristanú, ešte si zakúp aj ten ružový kabát to bude supr spolu s tým :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super to vyzerá! toto ti veľmi sekne, hlavne tá oranžová

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I když nemám ráda oranžovou barvu, tak tohle je super! Vypadá to tak svěže a ty boty <3

    The little blonde

    OdpovedaťOdstrániť
  8. V poslednej dobe sa zameriavam na oranzovu ani neviem preco. Pred tym som ju nenavidela. Po tychto satach som uz pokukovala aj ja su suprove a velmi ti pristanu. Krasne si ich skombinovala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dokonalý náhrdelník!! <3
    Síce oranžovú neznášam, teba sa riadne hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krasne su tie saty, pekne skombinovane, super!!!
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Oranžové šaty sú naozaj skvelé. Páči sa mi ako si celý outfit krásne doladila :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť