Printed jacket

1.6.14

So Zuz máme za sebou celkom zaujímavý víkend. :D Spali sme asi tak 5,5 hodiny a konečne som si mohla vyskúšať, aké je to stráviť noc na internáte. Na jednu noc mi to príde ako celkom príjemné dobrodružstvo, no prežívať tam niekoľko rokov počas štúdia a zdieľať izbu ešte s jedným človekom, ktorého vôbec nepoznáte, je pre mňa veľký hardcore. Týmto skladám svoj obdiv všetkým internátnym obyvateľom. :D Chýbajúcu energiu dopĺňam celodenným konzumovaním sladkého a som rada, že aj počasie poslúchalo a mohla som vyraziť na bicykel. V utorok opäť navštívim F&F showroom, tak sa máte na čo tešiť. Prajem krásny štart do nového týždňa!

IMG_6314

IMG_6356

IMG_6269

IMG_6293

IMG_6300
jeans, t-shirt - Primark
jacket - Sheinside
shoes - Asos
bag - ebay.co.uk

You Might Also Like

6 comments

  1. Super outfit timi ako vzdy...... a kabatik som si objednala aj ja..... je krasny... :-)
    TIMEA♡♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna :) Skvelý kabátik. Inak aj ja obdivujem ľudí, ktorí zvládajú internát. Inak musím ešte doplniť, že ja som povahovo veľmi nerozhodná, a to platí aj na oblečenie..a keby som sa musela napríklad zbaliť na týždeň, tak hrúza.. Už len keď idem k babke na 2-3 dni a viem, že pôjdem s priateľom vonku, tak sa neviem rozhodnúúť, čo si vezmem a potom myslím na to, že čo ak bude pršať, čo ak sa ochladí, čo ak bude horúco, čo ak budem babke pomáhať hrabať trávu, čo ak budeme večer opekať a potom tam idem nabalená ako na mesiac :D ale ja si nemôžem pomôcť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tahle kombinace se mi moc líbí! jak barevně, tak stylově! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I love your jacket! :) http://outsidefashioncatwalk.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  5. musíš ešte prísť v druhej polke júna! ale to budeme len samy dve, víno a internet cats :D

    OdpovedaťOdstrániť