Summer look

16.6.14

Dnes je to presne týždeň, čo sa zo mňa stala bruneta. Toto rozhodnutie neprišlo len tak zo dňa na deň. O zmene som uvažovala už dlhší čas a bola som na ňu dostatočne psychicky pripravená. Moje vlasy už hýrili všetkými možnými odtieňmi (od blond až po šedivú :D ) a potrebovala som ich zjednotiť. S výsledkom som spokojná a trvalo mi asi tak 2 dni, kým som si zvykla na svoj obraz v zrkadle. Reakcie na mňa boli všelijaké. Niekto si myslí, že ma hnedá farba robí staršou a iným sa zas páči, lebo mi zvýrazňuje oči. Taktiež počítam s tým, že umývaním mi vlasy postupne vyblednú. Čo sa týka outfitu, tak ten je typicky letný dovolenkový. Milujem kombináciu sandálov, ľahučkých šortiek a tenkej vzdušnej blúzky. Jediné čo mi ešte chýba je vôňa mora a ľadovo vychladený drink do ruky. ;)

IMG_7040

IMG_7052

floral

IMG_7062

IMG_7095

IMG_7073

IMG_7068
blouse - Sheinside
shorts - Pimkie
bag, sandals, watch - Asos
hat - Pimkie

You Might Also Like

18 comments

  1. Barva vlasů se k té modré krásně hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pristanú ti takéto vlasy a outfit je strašne super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pecka! jasné, že oči Ti svietia pri tejto farbe ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musím povedať, že sa mi táto Tvoja premena nesmierne páči. Veľmi Ti to pristane a tiež outfit je ako vždy krásny :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. podľa mňa vyzeráš famózne
    ja akurát idem pomalým procesom na blond tak dúfam, že v konečnom dôsledku budem aj ja spoko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak si nám ale mohla ukázať tie oči :P každopádne farba vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tieto vlasy ti pristanú najviac!
    a príjemný otufit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som si teda zvykla hneď, bude to asi tým, že ti to veľmi pristane :) a outfit super ako vždy

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Farba ti pristane a outfit je velmi pekny :) Ta kabelka je taka mila :)

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Naprosto slušivé a krásný look. Okouzlující jako vždy :)) Mohu se zeptat na ty boty? Taky bych si chtěla objednat boty z Asosu, ale bojím se kvůli velikosti. Objednávala jste si přesně tu velikost na kterou jste zvyklá? Nebo jste se držela těch tabulek velikostí co tam na Asosu mají? :) Moc by mi to pomohlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdravím, Asos predáva okrem svojej značky aj iné, napr. Mango, Newlook, River Island atď...a každá značka má iné číslovanie. Konkrétne tieto sandále sú značky Asos a mám na 100% overené, že pri uzavretej obuvi musím kúpiť veľkosť UK 6 / EUR 39, ale pokiaľ ide o otvorené topánky ako napr. tieto sandále, tak vyberám UK 5 / EUR 38.

      Odstrániť
    2. Děkuji moc za odpověď :)) budu se tím teda řídit :)) ano toho jsem si všimla, že tam mají i boty z Manga a jiné značky akorát dražší :D

      Odstrániť
  11. aku mas znacku odtien farby na vlasy? velmi ti to takto pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. farbiť som sa nechala v kadernictve a je to značka Matrix :) odtieň č. 6, no kadernička pridala ešte nejaké 2-3 odtieňe a plus červený a fialový pigment

      Odstrániť
  12. Love this blouse and shorts
    you look amazing
    Can we follow each other?
    Love
    Sandy Sandhu

    OdpovedaťOdstrániť
  13. v hnedej si super a super kabelka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tie vlasy máš fakt nádherné :) Prezradíš prosím ako si ich upravuješ? mne sa nikdy takéto vytočené jemné vlnky nechcú podariť :(

    OdpovedaťOdstrániť