Dark Boho

27.7.14

Tentokrát vás asi prekvapím trochu temnejším outfitom. Malé čierne šaty by mali byť samozrejmosťou v každom ženskom šatníku, no väčšinou si ich obliekame na nejakú spoločenskú udalosť. Jeden z dôvodov prečo som si vybrala tieto zo Sheinside je, že sú vhodné aj na bežné denné nosenie a zaujal ma hlavne atypický tvar rukávov. Keďže pre leto sú charakteristické festivaly, chcela som vytvoriť niečo v štýle boho, hoci ja na festivaly nechodím, keďže masovky neobľubujem. No ak festivaly vymetáte jedna radosť, možno sa trochu inšpirujete. :) Prajem krásny začiatok týždňa! 

1


IMG_8709

ph

IMG_8749


IMG_8738

detail2

IMG_8726
dress - Sheinside
hat - H&M
boots - Asos
bag - ebay.co.uk

You Might Also Like

22 comments

  1. parádní ! :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty si jednoducho uzasna! Wow paradny outfit

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie boty sú super a celkovo, príjemný look ;)
    a festival som síce už mala , ale počas noci je chladnejšie tak vždy mám pri sebe deku, ktorá s ničím neladí :) orange neon

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šaty jsou nádherné a doladila jsi to do skvělýho stylu :) a třetí fotka odspoda je top!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvelý outfit na letný festival :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvelý outfit....
    ak sa môže spýtat poštovné zo Sheinside je zadarmo? alebo zadarmo iba od nejakej sumy( napr. 50 eur)... ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pri nákupe nad 30USD je poštovné zadarmo, pod 30 USD je poštovné cca 3,70 € :)

      Odstrániť
    2. ďakujem veľmi pekne a z Oasap? ak sa smiem ešte opýtat :)

      Odstrániť
    3. nad 50 USD je zadarmo, pod 50USD je poštovné $5.95

      Odstrániť
    4. dakujem Ti vemi si mi pomohla :)

      Odstrániť
  7. Šaty sa mi moc nepáčia, ale tie topaaaanky! Tie sú úplne super ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tebe ten klobúk taaak pristane ! :) krásny outfit

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi pekný outfit! Taký štýl Ti pristane :)) Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super outfit, všetko by som brala ! Ten hnedý klobúčik na tebe obdivujem už dlho, no a šaty a boty by som ti tiež s kľudným svedomím ukradla :D

    www.michaelakovalcikova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Keby si tú tašku vymenila za nejakú hnedú kapsu cez plece, tak by mi to prišlo festivalové. Na boho mi to príde zasa príliš jednoduché. Myslím, že k takýmto skvelým topánkam by sa dal urobiť oveľa lepší outfit. Ale tebe to pristane:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tohle ti tak strašně moc sluší! ! ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. zamilovala jsem se do tvých bot :)

    OdpovedaťOdstrániť