Pink n´ White

30.7.14

Kto by to bol povedal, že ortopedická obuv bude trendy? Také Birkenstocky majú síce dlhú tradíciu, no svoje využitie našli skôr v domácnostiach a na rôznych pracoviskách. A prečo? Lebo sú kvalitné a veľmi pohodlné, že ano? Potom sa zrazu sandále tohto typu objavili na prehliadkových mólach a bum! Vzápätí sa stali trendom a fashionisti si už začali na ne brúsiť zuby peňaženky. Samozrejme aj v tomto prípade vznikli dva tábory s protichodnými názormi. Jedny ich milujú, u druhých sa stretáva s nepochopením. Ja osobne voči tomuto trendu necítim odpor, no aj tak ide mimo mňa. Aký máte vy názor?

Naopak, zapáčili sa mi sandále, tzv. "traktorky" (volám ich tak kvôli zubatej podrážke), ktoré sa nosili už v 90.rokoch a viem, že na základke som si v nich fičala jedna radosť. Tieto biele som objavila v Stradivariuse v zľavách a sú to jedny z najpohodlnejších topánok, ktoré mám, yeah. :D Len musím na ne viac dbať, keďže biela nikdy nezostane tak dlho biela. ;) 

IMG_8251

IMG_8235

IMG_8246

IMG_8257

IMG_8273

IMG_8313
top - Pimkie
pants - Zara
shoes - Stradivarius
bag - H&M

You Might Also Like

16 comments

  1. skvelý outfit :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uzasny outfit... ja take sandale uz dlho hladam... zatial mam len cierne ale chcem aj biele... smiem sa spytat kolko stali? Idem totizto nakupovat a chcem sa ist do toho obchodu na ne pozriet... vopred dakujem za odpoved

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. boli zlacnené z 50 € na 18 €, ale videla som ich iba v Stradivariuse, ktorý je v BA v Centrali.

      Odstrániť
    2. Prave tam idem. :-)

      Odstrániť
  3. Krasny outfit, tie nohavice su uplne super :) a ortopedickej obuvi som ja osobne podlahla :D

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekný outfit, nohavice a top sú prekrásne. Čo sa týka tých ortopedických topánok, neviem, ale stále im nejako neviem prísť na chuť. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  5. takové boty jsem koupila tenhle týden....akorát s flitrovým klínkem, takže kýč nade vše:D
    tvoje jsou fajn a i celý outfit

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Táto kombinácia farieb je krásna <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ortopedky su najlepsie <3 :P Nosila som ich napr TU
    Tvoje sandale su krasne ^^ jednoduchy cisty design a belostna farba ah <3 tento trend sa mi velmi paci, len co je pravda :)
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  8. lovely outfit xxxx
    You are welcome to visit my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/

    OdpovedaťOdstrániť