Vacation look nr. 2

10.7.14

Toto je v poradí druhý dovolenkový outfit a zároveň aj posledný. Ono keď už má človek relaxovať, tak poriadne. To je aj jeden z dôvodov prečo tak obdivujem niektoré zahraničné blogerky. Dokážu postovať a neustále niečo fotiť aj keď cestujú všelikde po svete. Ja som skôr z cestovania veľmi nervózna a verte tomu, žeby ste si ma neželali v tej chvíli zažiť :D. Neviem si predstaviť, žeby som mala ešte niečo fotiť. No pokiaľ by ma to malo živiť, tak je jasné, že by som inak konala. No oveľa radšej nasávam atmosféru a užívam si pekné momenty skrz mňa než cez objektív. :) Čo sa outfitu týka, tak je celý zostavený OASAP kúskov, čo fakt nebol zámer, jednoducho to tak vyšlo. :) V ďalšom článku vám postnem nejaké tie foto z dofči plus malý pokec čo, kde, kto a ako. :D Majte sa krásne!

IMG_7910

IMG_7935

IMG_7940

IMG_7971

IMG_7947

IMG_7948
shoes - OASAP
blouse - OASAP
shorts - OASAP
sunglasses - Gate


You Might Also Like

10 comments

  1. ta ako sedis na obrubniku je fajnova fotka!

    zapoj sa do giveaway
    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta předposlední fotka je nejlepší! Moc ti to sluší :)
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Predposledná fotka je svetová. Mohli by ti závidieť aj tie spomínané blogerky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. presne ako píšeš, keď som na dovolenke, tak dovolebkujem a mám väčšinou samé turistické fotky:D
    však z môjho minuloročného amerického tripu mám len jeden outfit:D hlavne väčšinou človek musí chodiť maximálne pohodlne oblečený..alebo potom skôr vyzlečený ak jepríliš teplo:D
    ale halenka je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. <3 the top !!!
    You are welcome to check out my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Blúzka je krásna :3 Si nádherná, veľmi ti to pristane :3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekny top! slusi:)
    www.bridgeofmemoreis.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť