Vacation look

7.7.14

Predstavujem vám dovolenkový outfit číslo 1. Už veľakrát som spomínala, že overaly sú veľmi zradné, ale k letným mesiacom jednoducho pasujú. Tento môžete nájsť v F&F a je absolútne eňoňuňo. Príjemný materiál, dobrý strih a samozrejme farba (tuším ho majú ešte v čiernej). Pokiaľ by som bola blondína, v kombinácii s touto ružovou by som pôsobila asi príliš "barbínovsky". S novou farbou vlasov sa mi otvorili nové možnosti a môžem nosiť farby, ktorým som sa predtým vyhýbala. Bez ktorého kusu oblečenia si neviete predstaviť leto?

IMG_7586

IMG_7601

IMG_7608

IMG_7630

IMG_7685

IMG_7627

IMG_7614

pinky
jumpsuit - F&F
necklace - ebay.co.uk
hat - Primark
sandals - Asos

You Might Also Like

18 comments

  1. V tomto krásnom overáli vynikne tvoja úžasná postava...pravdupovediac keby ho v našom F&F mali v 34 už je môj ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V tomto krásnom overáli vynikne tvoja úžasná postava...pravdupovediac keby ho v našom F&F mali v 34 už je môj ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dokonale ti sedí, vyzeráš úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vynikajúce, jednoduché, milé! sekne ti to!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera ! :) mám tvoj blog stále radšej a radšej <33

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásny outfit. Veľmi sa mi páči zladenie doplnkov, hlavne náhrdelník je úplný top

    OdpovedaťOdstrániť
  7. overal je veľmi pekný a aj si ho krásne zladila, sa mi ľúbi ten klobúk k tomu a náhrdelník :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Overal vyzerá priam božsky. :3 Taká ružová ti veľmi pristane. :))

    Ak by si chcela, pozývam ťa na moju prvú giveaway. :))
    http://withgreywolf.blogspot.sk/2014/07/first-new-yorker-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten overal je naprosto úžasný! škoda, že mi nesluší. :( u mě vedou džínové šortky!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. dobre viem prečo na bloglovine klikám na tvoje posty ako prvé, zase raz si na fotkách očarujuca a krásny outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super outfit, taký fresh, a úžasné fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Lovely playsuit <3

    You are welcome to check out my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj, pozyvam ta na giveaway na mojom blogu :)

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/07/giveaway-flip-up-sunglasses.html

    OdpovedaťOdstrániť