White n´ Beige

3.7.14

Po týždňovej odmlke som zavítala späť a začínam zas naplno blogovať. Tento outfit vznikol ešte pred dovolenkou, čo môžete zbadať aj vďaka snehobielym nohám. :D Tentokrát som dostala chuť na minimalizmus, lebo sú dni, keď sa mi ani rozmýšľať nechce a nemám najmenšiu chuť špekulovať nad kombináciou farieb či vzorov. Tým samozrejme nechcem povedať, že kto sa oblieka minimalisticky je lenivý a nechce sa mu nič vymýšľať. :D Lodičky v nude farbe sú u mňa top, lebo sa dajú kombinovať so všetkým možným. Dokonca si dovolím tvrdiť, že sú akýmsi must-have v šatníku ženy, záleží už len na každého osobnom vkuse, aký tvar či veľkosť opätka si vyberie. Prajem krásny blížiaci sa víkend!

P.S. - Už zajtra vyžrebujem výhercu GIVEAWAY na FACEBOOKU! Nezabudnite sa zapojiť! :)

IMG_7378

IMG_7382

IMG_7398

IMG_7408

IMG_7440

IMG_7418

IMG_7430
top - Pimkie
coat - Sheinside
skirt, heels - Zara
bag - H&M
sunglasses - New Yorker

You Might Also Like

13 comments

  1. ta kabelka je perfektní! a boty taky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky chvalim hlavne boty a kabelku <3 a celkove ladeni barev!
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A botky su pohodlne? :) (moja vecna otazka)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na bežný deň sú v pohode, pokiaľ chodíš autom :) a určite by som v nich zvládla aj nejakú diskotékovú tancovačku, ale túto info ti neviem na 100% potvrdiť :D, musím ju ešte vyskúšať.

      Odstrániť
  4. Máš veľmi pekný blog.Držím palce v blogovaní.Budem rada,keby si si pozrela ten môj.Ďakujem...♥

    http://petushbeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie topánky nemajú chybu!
    A ešte som ti nepochválila nové vlásky, máš ich super!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádhera :-) Chválim celý look :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tento outfit sa ti naozaj podaril! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. prekrásne! :) takéto moc lúbim a dúfam, že tu niečo podobné čoskoro uvidím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Překrásný outfit! Tak kabelka je dokonalá!!!

    OdpovedaťOdstrániť