Croatia - Vacation Look

24.8.14

Po krátkej prestávke som opäť tam kde zvyčajne...doma v posteli a blogujem. :D Ešte včera som sa vyhrievala na skale ako jašterica, čítala Harper´s Bazaar, sledovala vlny, potápala sa a dnes som zúfalo pozerala do skrine a hľadala oblečenie s dlhým rukávom. :D No nepodliehajme panike, určite nás ešte čakajú pekné dni. Medzi moje najviac nosené a obľúbené kúsky počas uplynulého týždňa patrili biele šortky, ktoré ste mohli vidieť aj v predchádzajúcom poste, ďalej espadrillové sandále z GATE-u, ktoré sú veľmi pohodlné a aj napriek veľmi nízkej cene (10 €) majú pomerne slušnú kvalitu. Ďalším verným spoločníkom sa stala "duffle bag" kabelka, ktorá je vďaka svojej farbe veľmi univerzálna, ľahko kombinovateľná a na denné nosenie úplne ideálna, keďže je dosť veľká na to, aby uniesla všetky možné haraburdy. Prajem pozitívny štart do nového týždňa!

jules

hr

IMG_9481

IMG_9495

hr2

IMG_9490

IMG_9493
top, sandals - Gate
shorts - F&F
bag - Mango
hat - Primark

You Might Also Like

9 comments

  1. Aaaah toto je celé skvelé, páči sa mi ako sa opakuje čierny pruh na klobúku, opasku a sandáloch, pôsobí to namňa eyegasmovo :)
    A sandále už mesiac a pol obchádzam v gejte a prehováram si do duše že keď mám hnedé tak nepotrebujem čierne, no po tomto tvojom poste je moje presvedčenie značne naštrbené :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tričko je naprosto skvelé a tie sandálky vyzerajú roztomilo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Amazing look, love the striped tee and straw hat!
    Glad I found your blog on ASOS Fashion Finder :)
    I'm your latest Bloglovin follower girl, love your style <3

    xoxo Iris
    A Dash Of Fash

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna krásna krásna. Ako by si tam patrila a o Slovensku nemala ani šajnu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. joj ja mám veľmi rada dovolenkové posty. človek vyzerá úplne inak. oddýchnutý, opálený a celý natešený. ináč biela manikúra/pedikúra je na leto TOP- super vynikne.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veľmi ti to svedčí :-) závidím tvoje šťastie na topánky v Gate, ja bohužiaľ také nemám, kúpila som si sandálky tento rok, raz som si ich obula, celkom bola pohodlné, no po jednom nosení sa mi začali rozpadať :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Takový boty z Gatu? Panebože <3 proč já tam vždy objevím jen samé kýčovité a nekvalitní hrůzy :( nádhera, fakt!
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť