Patterned Skirt

14.8.14

Strašia nás, že už prichádza koniec leta a predpoveď naozaj nevyzerá lákavo. Najvyšší čas zdvihnúť kotvy a uchýliť sa niekam, kde si ešte môžem vychutnať horúce dni. Zajtra večer odchádzam do Chorvátska, ktoré jednoducho zbožňujem a s kamarátkou spriadame plány, že si postavíme domček na menšom ostrove, budeme pestovať olivy a figy, chovať sliepky, loviť ryby a žiť si úplne jednoducho. :D Len som zvedavá ako by som prežila abstinenčné príznaky, keďže by sme nemali ani TV ani internet, nič. :D No zatiaľ si vystačím s týždennou odmlkou a pokúsim sa pre vás natočiť aj nejaké to video! K outfitu len toľko, že sukňu som našla v H&M medzi poslednými výpredajovými kúskami, stála 5 € a topánky som pre zmenu ukoristila v Zare na barcelonskom letisku. Majte sa krásne a poslúchajte!

IMG_9029

IMG_9037

IMG_9051

a

IMG_9111

IMG_9064
top, shoes - Zara
skirt - H&M
bag - ebay.co.uk

You Might Also Like

10 comments

  1. Ta sukňa je božská... ja som si kúpila burgundy skater skirt.....(mala som šťasgie lebo to nebola taka "striptérka" dľžka... :-D ) Keď som uvidela veľkosť 34 hneď som letela k pokladni :-) ana video sa brutálne mega teším máš príjemný hlas... :-)
    TIMEA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tohle na tobě vypadá skvěle :) sukně je super kup!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie topánočky sú super!! :) Ja to priam milujem, keď si takto niečo uchmatnem za super cenu :)) Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Och och och. Nádherné topánky, skvelá sukňa a tá kabelka ani nehovorím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. love your outfit!!! Those shoes are to die for xxx
    You are welcome to visit my blog http://www.mlleepaulettegirl.com/

    OdpovedaťOdstrániť