Plaid Pants

12.8.14

Tartan patrí po kvetoch k mojim najobľúbenejším vzorom a tuším to bola práve Vivienne Westwood, ktorá ho tak preslávila. A čo také kockované flanelové košele? Tie má v šatníku snáď každá z nás a pokiaľ žiadnu nevlastníte, tak si jednu určite zaobstarajte. Ďalej veľmi fandím leopardiemu vzoru, ale len keď pokrýva majú plochu, napr. na topánkach alebo kabelke. Tigrované legíny neprichádzajú do úvahy a nedala by som si ich na seba ani keby som išla vyniesť smeti. Majú u mňa veľku STOPKU. :D Bodky mám taktiež rada, no musím mať na ne náladu. K hadiemu a zebrovému vzoru som si stále nenašla cestu, ale bohvie, možno sa to časom zmení. Ktorý vzor na oblečení patrí k vaším obľúbeným ? 

1

2

IMG_9172

IMG_9163


IMG_9145

IMG_9206
top - Mango
pants - F&F
shoes - Oasap
bag - ebay.co.uk
sunglasses - Gate

You Might Also Like

9 comments

  1. topánky veľmi pripomínajú tie od Valentina
    u mňa jednoznačne pásiky! :) sem tam hadí vzor na kabelke či topánkach.A máš pravdu tartan je skvelý,aj flanelové košele sú skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý outfit... topánky tomu dodávajú punc luxusu... :-) mne sa podobajú na Louboutin-ky... su fakt krásne... a môj momentálne top vzor je aztécky.... ale v lete u mna prevazuju klasickè basic tielka a pod...
    TIMEA♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U mna je naj tartan, potom mam rada kohuti vzor... A potom obyc basic veci bez vzoru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tohle je trefa do cerneho :) moc se mi to libi <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš úplnú pravdu! Leopardí vzor na topánkach je fajn, ale na oblečení je to už katastrofa. :D Mne sa veľmi páčia bodky a také tie aztécke vzory. :)) Vyzeráš úchvatne ako vždy a veľmi sa mi páči tvoja kabelka! :))

    OdpovedaťOdstrániť