Random

10.8.14

random

 Také menšie zhrnutie za posledný mesiac:

Tento outfit som fotila spolu so Zuz, keď som bola na návšteve v Košiciach. 
leaf

leaf2
top - Sammydress.com, skirt, sandals - Stradivarius, bag - H&M, sunglasses - New Yorker


Pár momentiek z Instagramu. Nájdete ma pod @timeatimbo.
insta
1. Ryžové mlieko - skvelá pochúťka na raňajky
2. Kúpaliskový outfit
3. #Yogacat
4. Zemiaky som prestala konzumovať už veľmi dávno a prešla som na tie sladké, tzv. batáty, ktoré sú aj výživné.

Jeden "black and white" outfit.
bw
blouse - Oasap, shorts - Oasap, sandals - Zara, coat - H&M, cap - Choies, bag - ebay.co.uk

A nakoniec pár noviniek do šatníka:
IMG_9248
shorts - F&F, t-shirt and sandals - Gate, bag - Mango

IMG_9251
violet swimsuit - F&F, pink swimsuit - Gate, white sandals - Asos, hat - Primark

You Might Also Like

5 comments

  1. Krásne fotky! :)) Black and white outfit ti veľmi pristane :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé snímky :)) Také jsem už neodolala letním výprodejům. Nejvíc jsem svojí kreditce ulehčila na www.answear.cz! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. by si mohla randomy robiť aj častejšie :) veľmi pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi ti to pristane na každej fotke :-) Inak by som klasické zemiaky nevymenila za sladké ani keby mi za to niekto zaplatil :-P Aj tie naše "slovenské" majú veľa výživných látok a vitamínu C, netreba ich zatracovať, ani sa nimi prežierať :-) A len taká pikoška - krémy na opaľovanie Astrid dopadli v testovaní krémov úplne najhoršie, to už je lepšie kúpiť si akýkoľvek z DM značky Balea :-) Nejak sa tomu ani nečudujem, vždy som sa s Astridom spálila a tento rok som s Baleou išla rovno dohneda :-)

    OdpovedaťOdstrániť