Say hallo to a kiss...

4.8.14

Občas sa tak pýtam samej seba, k čomu sú dobré tričká s nápismi? Sú tam na to, aby zaplnili prázdne miesto na látke alebo ich aj niekto číta? Také tričko môže podľa mňa o človeku samotnom veľa napovedať. Ak zbadáte chlapíka, ktorý by mal tričko s nápisom "Pivo je moje palivo", hneď vám trkne, že rád do seba nalieva zlatý mok. Alebo čo tak slečna, ktorá má na triku nápis "Sexy hot bitch" a ešte k tomu je celý vykamienkovaný? No...čo si budeme hovoriť. :D Ak by ste si mohli vytvoriť vlastný potisk na tričko (text či obrázok), ako by vyzeral ten váš?

1

2

IMG_8852

IMG_8866

IMG_8883

IMG_8860

IMG_8906
t-shirt, shoes - Zara
vest - F&F
shorts - DIY+H&M
sunglasses - Gate
bag - ebay.co.uk
watch - Asos

You Might Also Like

16 comments

  1. mega outfit, topánky to celé povznášajú ešte na vyšší level a neskutočne sa mi páči, ako si sadnú tie okuliare! :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem aj ja som veľmi rada, že mi sadnú, lebo mne skoro žiadne nepasujú :D

      Odstrániť
  2. skvelý outfit :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta vesta je super! je z nejakej novej kolekcie?
    S napismi je to tazke..tazko najst taky, s ktorym by som sa vedela stotoznit. Kupujem ale vyhradne take, ktore nehlasaju hesla vyslovene neprijatelne :D Nemam rada klise, slova ako "sexy", "hispter", "love" ..
    najviac ma bavia take tie trosku infantilne tricka z pull & bear..mam napr jedno s napisom "I'm always happy when it rains" ..
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. žial nie je, našla som ju vo výpredajoch, ale ak si z BA, tak v Tescu na Zlatých Pieskoch som videla ešte niekoľko kusov :)

      Odstrániť
  4. Tie šortky sa mi ľúbia najviac :3 Že "pivo je moje palivo" :DDD aspoň som sa zasmiala :DDD Máš nádherné vlasy :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj keď tričká s nápismy neobľubujem, toto čo máš je pekné :) Topánky majú dokonalú farbu!

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  6. toto je absolútne najkrajší outfit aký som za poslednú dobu videla :) milujem kombináciu rifiel a bielej/čiernej, najradšej by som v tom chodila stále, ale pripadala by som si že mám furt to isté na sebe :D a vlasy ti takto veľmi svečia aj stih aj farba no proste toto je najsamsuper celé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Uzasneee.. a mame iste tricka.. aj mena :-) btw milujem tvoj blog si naj blogerka na svete... :-) a mas uzasnu postavu
    TIMEA

    OdpovedaťOdstrániť
  8. prosim ako mam vyhladat na ebayi tuto kabelku?:) nesmrdi moc cinsky?:) dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tu máš link: http://www.ebay.co.uk/itm/221270076367?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      na Čínu je veľmi dobre spracovaná a nesmrdí :D

      Odstrániť
  9. hi,, just visit this site,, have a nice day :)

    OdpovedaťOdstrániť