Summer Shorts

7.8.14

Prvá polovica prázdnin ubehla ako voda a dúfam, že tá druhá polovica trochu pribrzdí tempo. A ak nie, tak dúfam, že nám príjemné teplé počasie vydrží aspoň do konca septembra. Chcem nosiť krátke sukňe, šaty na ramienka, sandále, šortky a tielka čo najdlhšie, kým sa dá! Človek sa cíti oveľa lepšie, ak nemá na sebe niekoľko vrstiev a ťažké kabáty, no nie? Pekný večer prajem!

IMG_8936

IMG_8961

IMG_8973

shorts2

shorts

IMG_8999

IMG_89451

IMG_8966
shorts - Gate
t-shirt - Primark
shirt, shoes - Zara
bag - H&M
watch - Asos

You Might Also Like

15 comments

  1. Je to úžasné...
    TIMEA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto šortky som si skúšala ale ja som v nich vyzerala akoby som ich ukradla dedovi a išla s nimi na zahradu okopavat ale tebe neskutočne sedia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto je veľmi zradný typ šortiek, keď sa zle skombinujú môžu vyzerať ako spodok pyžama :D aaalebo aj ako dedove šortky

      Odstrániť
  3. Tie šortky sú super, ale čo ma najviac fascinuje sú tvoje vlasy, vždy vyzerajú tak super :)

    LeroseP

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvělý outfit, moc se mi líbí každý kousek! :) a mám to stejně, taky bych nejradši, aby bylo teplo pořád, hlavně kvůli tomu oblečení :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Si nádherná :)) Košeľa vyzerá nádherne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Si prekrásna ❤️ milujem tvoj štýl :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásny letný outfit, vyzeráš úžasne !

    www.michaelakovalcikova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť